بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران-5

حضور "سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس" در نمایشگاه کتاب تهران

سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس امسال نیز در نمایشگاه کتاب تهران حضور داشته و تا ۲۶ اردیبهشت‌ماه پذیرای علاقمندان به ادبیات دفاع مقدس با محوریت زنان و دفاع مقدس خواهد بود.
کد خبر: ۴۶۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰ - 06May 2015

حضور

به گزارش سرویس حماسه و جهاد دفاع پرس، سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس امسال نیز با حضور خود در نمایشگاه کتاب تهران میزبان هموطنان خواهد بود.

از آنجایی که سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس یکی از رسالتهای خود را  انتقال خاطرات زنان آن دوران را به جامعه فرهیخته و ارزشمند امروز میداند، لذا از هر تلاشی در نشر ارزشهای دفاع مقدس فروگذار نخواهد بود.

به همین جهت در راستای اهداف عالیه خود در پاسداشت الگوها و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس امسال نیز با حضور و میزبانی خود در نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران در غرفه B10 واقع در خیابان 33 و سالن 33 مصلی تهران از تاریخ 16 الی 26 اردیبهشت از ساعات 9 صبح تا 8 شب پذیرای علاقمندان به ادبیات دفاع مقدس با محوریت زنان و دفاع مقدس خواهد بود.

بخشی از کتب ارائه شده در این غرفه به همت سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس انتشار یافته و در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار