بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران-13

نذر فرهنگی پدر شهید در نمایشگاه کتاب/ تفال به وصیت نامه شهدا در غرفه نشر شاهد

معاون نشر شاهد گفت: قربانعلی احمدی مقدم، در اقدامی خیرانه کتابهای خود را در غرفه نشر شاهد به کیوسک "تفال به وصیت‌نامه شهدا" نذر کرد.
کد خبر: ۴۶۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴ - 09May 2015

نذر فرهنگی پدر شهید در نمایشگاه کتاب/ تفال به وصیت نامه شهدا در غرفه نشر شاهد

به گزارش خبرنگارفرهنگ و هنر دفاع پرس، راهرو 4، غرفه 15 . جایی که او به دور از هیاهوی نمایشگاه کتاب نشسته و به عصایش تکیه کرده است.

قربانعلی احمدی مقدم، سرد و گرم روزگار را چشیده است، گرد پیری بر چهر ه اش نشسته و حالا چشم به جوانهایی دوخته که در نمایشگاه کتاب حضور دارند، اصلاً به خاطر همین جوانها و نسل جوان پا به نمایشگاه گذاشته است.

منتظر است، تا مسئول غرفه بیاید و کتابهای را نذر کند.

جلو می روم و سلام می کنم و از کتابهای اهدایی اش می پرسم.

با لبخندی از روی سادگی و صمیمیت سلام می کند. اول از پسر شهیدش یاد می کند، جعفر احمدی مقدم. می گوید در قصر شیرین شهید شده است.

به کتابهایی که برای نذر آورده اشاره می کند که 6 عنوان است. می گوید هر کدام 200 جلد هستند و بیشتر در زمینه شعر و  مذهبی هستند.

رضا حاجی آبادی معاون نشر شاهد در گفتو گو با خبرنگار دفاع پرس در این رابطه اظهار کرد: قربانعلی احمدی مقدم، در اقدامی خیرانه کتابهای خود را در غرفه نشر شاهد به کیوسک "تفال به وصیتنامه شهدا" نذر کرد.

وی افزود: "تفال به وصیت نامه شهدا"، وصیت نامه 140هزار شهید دوران دفاع مقدس را در خود جای داده و علاقه مندان با مراجعه به کیوسک آن در غرفه نشر شاهد می توانند با وارد کردن نام خود وصیت نامه یک شهید را دریافت کرده و همچنین طبق این نذر کتابی را نیز دریافت کنند.

نشر شاهد در راهرو 4، غرفه 15 قرار دارد.

خاطرنشان می سازد، بیست و هشتمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران از 16 تا 26 اردیبهشت ماه 1394 در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار میشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار