فرمانده انتظامی تهران بزرگ خبر داد:

کاهش 13 درصدی سرقت در سال جاری

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه برای سال 94 نیز برنامه‌ریزی کردیم که آمار وقوع سرقت را کاهش دهیم، خاطرنشان کرد: در همین راستا به همین هدف‌گذاری دست پیدا کرده و از ابتدای سال جاری تاکنون آمار سرقت در سطح پایتخت نسبت به سال قبل کاهش 13 درصدی داشته است.
کد خبر: ۴۶۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵ - 09May 2015

کاهش 13 درصدی سرقت در سال جاری

 به گزارش " دفاع پرس "، سردار حسین ساجدینیا ظهر امروز با حضور در بازار تهران ضمن بازسازی صحنه سرقت از 6 مغازه پایتخت در جمع خبرنگاران گفت: علیرغم آمار رو به رشدی که سرقت در سالهای اخیر در کشور داشت در سال 93 به مردم قول دادیم که آمار سرقت را متوقف کنیم که خوشبختانه در پایان سال 93 به این هدف دست پیدا کردیم، و آمار سرقت در سطح پایتخت متوقف شد.

وی با بیان اینکه برای سال 94 نیز برنامهریزی کردیم که آمار وقوع سرقت را کاهش دهیم، خاطرنشان کرد: در همین راستا به همین هدفگذاری دست پیدا کرده و از ابتدای سال جاری تاکنون آمار سرقت در سطح پایتخت نسبت به سال قبل کاهش 13 درصدی داشته است.

رییس پلیس پایتخت ابراز امیدواری کرد که بتوان تا پایان سال نیز همین روند را حفظ کرده و نتایج مطلوبتری نیز به دست بیاید.

ساجدینیا همچنین به عملیاتهای پلیس برای تامین ایمنی مردم اشاره کرد و گفت: در سال 94 میزان عملیاتهای ما برای برخورد با سارقان و مخلان نظم امنیت عمومی افزایش یافته است و به مردم این قول را میدهم طرح امنیت محله محور برخورد با ارازل و اوباش، برخورد هنجارشکنان و... ادامه خواهد یافت.

وی در ادامه به جزییات دستگیری سارقان بازار تهران اشاره کرد و افزود: پنج سارق که در قالب یک باند فعالیت میکردند حدود 2 روز قبل با مراجعه به 6 مغازه در محدوده بازار تهران، قصد سرقت از آنجا را داشتند.

رییس پلیس پایتخت افزود: این سارقان به سه باب مغازه ورود کرده و اقدام به سرقت گاوصندوق کرده و سه قفل مغازه دیگر را نیز تخریب کرده بودند.

ساجدینیا با بیان اینکه بلافاصله عملیات پلیس برای شناسایی و دستگیری این افراد آغاز شد، گفت: ظرف کمتر از 36 ساعت همکاران من در پلیس آگاهی و دیگر یگانهای پلیس سارقان را شناسایی و در عملیاتی دستگیر کردند که در حال حاضر تحقیقات از آنان ادامه دارد.

وی اضافه کرد: امروز نیز این سارقان برای بازسازی صحنه جرم به محل بازگردانده شدند.

رییس پلیس پایتخت همچنین به بررسی سوابق این افراد اظهار کرد: عمده این افراد سابقهدار هستند و یکی از آنان نیز در پی وقوع درگیری مسلحانه با پلیس زخمی شد که هم اکنون در بیمارستان به سر میبرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها