مجاهد افغانستانی تیپ فاطمیون در گفت‌و‌گو با دفاع پرس مطرح کرد:

قطع انگشتان توسط طالبان؛ هزینه رفتن به سوریه برای دفاع از حرم آل الله/تمام زندگیم فدای رهبرم سید علی

رزمنده تیپ فاطمیون می گوید: حضرت آیت الله خامنه‌ای، رهبر ما نیز است.امید دارم که توفیقی یابم و ایشان را از نزدیک ببینم. من حاضرم تمام زندگیم را فدای سیدعلی کنم.
کد خبر: ۴۶۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰ - 10May 2015

قطع انگشتان توسط طالبان؛ هزینه رفتن به سوریه برای دفاع از حرم آل الله/تمام زندگیم فدای رهبرم سید علی

آقامیلاد یکی از رزمندگان تیپ فاطمیون(مدافعان حرم افغانستانی) در گفتوگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس با اهدای سلام خدمت امام زمان(عج) و تمامی رزمندگانی که در حال خدمت به مسلمین هستند، در رابطه با حضور خود در راه دفاع از عتبات عالیات اظهار داشت: نیت ما این است که از حریم اهل بیت(ع) و مسلمانان دفاع کنیم و میخواهیم اثبات کنیم که شیعه زنده است و نمیگذارد به حریم اهل بیت(ع) و مسلمانان آسیبی وارد شود.

وی در ادامه با بیان اینکه با یاری خدا و امام زمان(عج) ما این راه را ادامه خواهیم داد، خاطرنشان کرد: ما همواره گوش به فرمان رهبرمان سیدعلی هستیم.

رزمنده تیپ فاطمیون افزود: تصورش را نمیکردیم که روزی برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) به سوریه برویم. میگفتیم ما کجا و حرم بانوی کربلا کجا. اما آقا امام زمان(عج) به ما نظری کرد و توانستیم در این راه گام بگذاریم و از مادرمان حضرت زهرا(س) میخواهیم که شفیع پدر و مادر ما در آن دنیا باشد.

وی بیان کرد: اولین گروه از نیروهای افغانستانی مدافع حرم که به سوریه اعزام شدند، 10 نفر بودند. در مرحلهی دوم 20 نفر بودند و در مراحل بعدی جمعیت بیشتری به این جمع پیوستند. با وجود فشارهایی که در داخل کشور خودمان و در دیگر کشورها روی ما بود، سختیها را بر جان خریدیم و با درخواست از درگاه باری تعالی توانستیم در سوریه حضور یابیم.

آقامیلاد در ادامه به اولین دیدار خود با ابوحامد فرمانده مجاهد و شهید تیپ فاطمیون اشاره کرد و گفت: بار نخستی که به دمشق رسیدیم ابوحامد به استقبال ما آمد و گفت: "هدف ما مقدس است." ما همواره به حرفهای ابوحامد گوش میدادیم. او برای رزمندگان تیپ فاطمیون همانند یک پدر بود که در نهایت به آرزویش رسید و در راه دفاع از حرم اهل بیت(ع) به شهادت رسید.

این مدافع حرم در رابطه با سایر دوستان و همرزمان خود در تیپ فاطمیون خاطرنشان کرد: در دورهی آموزشی دوستان زیادی داشتیم که در کنار فعالیتهای آموزشی، بگو و بخندهای زیادی داشتیم. بسیار هوای همدیگر را داشتیم اما حال آنان در کنار ما نیستند و ان شاءالله این شهدا شفیع ما در نزد مادرمان حضرت زهرا(س) باشند.

وی با بیان اینکه در روزهای آخر آموزشی شور و شوق بسیاری برای اعزام داشتیم، تصریح کرد: شوق دفاع از حرم به حدی بود که همهی بچهها مشغول شیطنت و شادی بودند. در کنار این شادیها نیز گاهی اشک شوقمان جاری میشد.

رزمنده مدافع حرم با اشاره به دوستان همرزم شهیدش، خاطرنشان کرد: شهید "سیدحمید یزدانی" یکی از بهترین دوستانم بود که از افغانستان آمده بود. او سختیهای بسیاری را برای آمدن به سوریه متحمل شده بود. از دست طالبان فرار کرده بود و با زحمت بسیار از مرز گذشته بود. طالبان برادر قرآنیاش را چون میخواست به سوریه برود، انگشتان دستش را قطع کردند.

وی در ادامه به بیان آرزوی خود پرداخت و گفت: نخست آرزویم فرج آقا امام زمان(عج) است. سلامتی رهبر عزیزمان نیز دیگر آرزوی من است. ان شاءالله خداوند هیچگاه سایهاش را از سر مردم ایران و ملت شیعی و مسلمان جهان کم نکند.

آقامیلاد افزود: اگر آبرویی خدمت آقا امام زمان(عج) داشته باشم و آقا بفرمایند که درخواستی داشته باشم، نخست اینکه بنده کسی نیستم که چیزی از امامم بخواهم اما من از کودکی بی پدر بزرگ شدهام و مادرم ما را به سختی بزرگ کرده است. از ایشان میخواهم که شفیع مادرم باشند و دیگر هیچ چیز نمیخواهم، نه بهشت می خواهم و نه پاداشی و اگر من را به جهنم هم ببرند راضی هستم.

رزمنده تیپ فاطمیون تصریح کرد: حضرت آیت الله خامنهای، رهبر ما نیز است. ما همواره دعا میکنیم که ایشان در سلامت باشند و ما آماده و گوش به فرمان سیدعلی هستیم. تاکنون رهبرمان را ندیدهام اما همینقدر که چشممان به عکسش میخورد و متوجه نگاه و توجه او به خود میشویم، راضی هستیم. البته امید دارم که توفیقی یابم و ایشان را از نزدیک ببینم. من حاضرم تمام زندگیم را فدای سیدعلی کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار