رئیس بنیاد شهید تهران بزرگ خبر داد

خدمات‌ دهی بنیاد شهید به ایثارگران و مدافعین حرم افغانستانی

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با بیان اینکه هر مجموعه‌ای که از سوی اداره کل اتباع خارجه وزارت کشور به بنیاد شهید معرفی شوند زیر پوشش بنیاد قرار خواهند گرفت، گفت: وضعیت شهدای مدافعین حرم و ایثارگران جنگ تحمیلی افغانستانی هیچ فرقی با ایثارگران ایرانی ندارد.
کد خبر: ۴۶۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۷ - 11May 2015

خدمات‌ دهی بنیاد شهید به ایثارگران و مدافعین حرم افغانستانی

"حمیدعلی صمیمی" رئیس بنیاد شهید تهران بزرگ در گفتوگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس با اشاره به نحوه خدمات رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران به شهدای غیر ایرانی دوران دفاع مقدس گفت: شهدا و جانبازان افغانستانی به نوعی شهیدی از خود ما محسوب میشوند به خصوص آنان که در جنگ تحمیلی از جان خود گذشتند.

وی با اشاره به رسیدگی بنیاد شهید نسبت به شهدا و جانبازان افغانستانی تصریح کرد: چه برای شهدا و جانبازانی در جنگ تحمیلی جان خود را تقدیم کردند چه شهدای حافظین حرم پرونده تشکیل میشود و وضعیت این عزیزان با جانبازان و شهدای ایرانی هیچ فرقی ندارد.

صمیمی خاطرنشان کرد: هر مجموعهای که از سوی اداره کل اتباع خارجه وزارت کشور به بنیاد شهید معرفی شوند زیر پوشش بنیاد قرار خواهند گرفت. همچنین معاونت بنیاد شهید در این موضوع فعال است و به طور مشخص این موارد را پیگیری میکند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با اشاره به اینکه مشکلی در تشکیل پرونده هیچ یک از شهدا و جانبازان اتباع غیر ایرانی وجود ندارد، عنوان کرد: هرگاه اداره کل اتباع وزارت کشور مراحل قانونی را تائید کند، پرونده به بنیاد شهید منتقل خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها