سردار سپهر در همایش نظارت و بازرسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه:

بزرگترین مانع در برابر قدرت‌های استکباری، سپاه و بسیج است

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به نقش راهبردی و سرنوشت ساز سپاه و بسیج در رویارویی با توطئه های نظام سلطه و استکبار تاکید کرد: بزرگترین مانع در برابر قدرت‌های استکباری سپاه و بسیج است.
کد خبر: ۴۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۸ - 15October 2013

بزرگترین مانع در برابر قدرت‌های استکباری، سپاه و بسیج است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ پاسدار محمد حسین سپهر، معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با تشریح ماموریت های ذاتی و مهم معاونت نظارت و تائید صلاحیت نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: شما باید در ارتقاء معنویت و تعالی کارکنان تلاش نمائید زیرا اگر سلاح تقوا و بصیرت نباشد نمی توان از این انقلاب پاسداری کرد. و رسالت نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداری از پاسداران است.

وی با اشاره به الزامات پاسداری تصریح کرد: مکتب محوری، ولایتمداری، اصولگرایی، انقلابی بودن، تحول دائمی و نوشوندگی،داشتن فرهنگ علوی و عاشورایی،مردمی بودن، انضباط دینی و انقلابی بخشی از الزامات پاسداری است که باید پاسداران ما به آن توجه کنند و نظارت و تائید صلاحیت نمایندگی ولی فقیه درعمل به این الزامات پیشقدم بوده و درحسن اجراء این ماموریت نقش بسزایی دارد.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه همچنین با تبیین نقش و جایگاه سپاه در انقلاب گفت: سپاه برای پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن تشکیل شد و این سپاه باید عده و عده خود را برای مقابله با استکبار فراهم کند، زیرا استکبار هرگاه یقین کند برای اسقاط نظام توفیق دارد، لحظه ای غفلت نخواهد کرد، این در حالی است که دشمن طی 35 سال گذشته باور کرده است بزرگترین مانع در برابر قدرت های استکباری، سپاه و بسیج است.

سردار سپهر در تشریح راهبرد استکبار بویژه آمریکا نسبت به ایران بیان کرد: تغییر نظام، تغییر رفتار نظام و همگامی نظام با سیاست های جهانی خودش راهبردهای سه گانه آمریکا در قبال ایران اسلامی است و این راهبرد و دشمنی تا زمانی که بر سر اصول اعتقادی و انقلابی خویش ایستاده باشیم هرگز محقق نخواهد شد.

وی در ادامه عوامل پیروزی انقلاب را ایمان و استقامت و رهبری دینی دانست و گفت: برای حفظ این پیروزی سپاه باید جلودار جامعه باشد زیرا امروز سپاه، سپر بلایای مردم و مربی بسیج است. باید پاسداران ما از لحاظ تقوا و ولایتمداری از همه پیشتازتر باشند و اگر تقوا و بصیرت نباشد از این انقلاب قدرت پاسداری نخواهیم داشت.

یادآور می شود همایش 5 روز مسئولین و مدیران نظارت و تایید صلاحیت نمایندگی ولی فقیه در سپاه با تشکیل کارگاه های تخصصی و سخنرانی فرماندهان ومسئولان عالی رتبه سپاه در مجتمع فرهنگی امام رضا علیه السلام مشهد برگزار شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار