بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران-34

از پرفروش شدن کتاب خوابگردها تا تجدید چاپ کتاب خاطرها

کتاب خوابگردها تألیف صفاءالدین تبرائیان در ایام بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با توجه به استقبال خوب مخاطبان برای چاپ سوم آماده می شود.
کد خبر: ۴۶۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹ - 13May 2015

از پرفروش شدن کتاب خوابگردها تا تجدید چاپ کتاب خاطرها

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، کتاب خوابگردها تألیف صفاءالدین تبرائیان در ایام بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با توجه به استقبال خوب مخاطبان برای چاپ سوم آماده  می شود.

این اثر که بیانگر ارتباط رهبران سازمان مجاهدین خلق با نهادهای اطلاعاتی و نظامی عراق 1358ـ 1381 می باشد از جمله آثار اسنادی در حوزه تاریخ معاصر کشورمان محسوب می شود که حاصل ماه ها تحقیق و پژوهش مولف آن، در خصوص فعالیت های جاسوسی رهبران و اعضای سازمان مجاهدین خلق با نهادهای اطلاعاتی نظامی حکومت بعثی عراق در دوران ریاست جمهوری صدام است.

بر اساس این گزارش، کتاب خاطره ها(خاطرات آیت الله محمدی ری شهری) که تا کنون چهار جلد آن به چاپ رسیده است با توجه به استقبال خوب مخطبان تجدید چاپ گردید و چاپ جدید آن از امروز در غرفه مرکز اسناد انقلاب اسلامی عرضه می گردد.

آیت الله محمد محمدی ری شهری یکی از مبارزین فعال در دوران نهضت امام خمینی بوده است. وی پس از پیروزی انقلاب اسلامی، مسؤولیت های حساس و سرنوشت سازی را در رابطه با حوادث مهم کشور بر عهده داشته است. حوادث مهم و سرنوشت ساز دهه ی اول انقلاب؛ کودتای [ پایگاه نوژه] ، توطئه ی قطب زاده ، سلب صلاحیت مرجعیت از آقای شریعتمداری و مهمتر از همه جریان مهدی هاشمی و بالاخره تغییر مسیر رهبری جمهوری اسلامی ایران، ارتباط نزدیکی با مسؤولیت های ایشان داشته است و خاطرات ایشان در مورد حوادث مذکور می تواند هرگونه ابهامی را برای نسل جوان، بخصوص پژوهشگران برطرف نماید.

شایان ذکر است علاقمندان برای تهیه این کتب با تخفیف ویژه در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران می توانند به غرفه مرکز اسناد انقلاب اسلامی واقع در مصلی،شبستان،راهروی 12،غرفه شماره مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار