بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران-35

تحقق منویات مقام معظم رهبری در انتشارات صریر

موسوی گفت: یکی از مهم ترین کارهایی که نشر صریر با توجه به منویات مقام مظم رهبری انجام داد، انتشار مجموعه 20 جلدی "قطعه ای از آسمان" است که به معرفی مناطق عملیاتی جنوب می پردازد.
کد خبر: ۴۶۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹ - 13May 2015

تحقق منویات مقام معظم رهبری در انتشارات صریر

موسوی مسئول غرفه انتشارات صریر در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، با اشاره به کتب چاپ شده این نشر اظهار کرد: یکی از مهم ترین کارهایی که نشر صریر با توجه به منویات مقام مظم رهبری انجام داد، انتشار مجموعه 20 جلدی "قطعه ای از آسمان" است که به معرفی مناطق عملیاتی جنوب می پردازد. در این مجموعه مناطقی چون دهلاویه، جزیره مینو، شلمچه و ... معرفی شده اند.

وی افزود: "آب هر گز نمی مرد" عنوان کتاب تازه منتشر شده دیگری است که به قلم حمید حسام به خاطرات سرباز جانباز میرزا محمد سلگی فرمانده گردان 152 لشکر 32 انصار الحسین می پردازد.

موسوی همچنین  از ترجمه کتاب "یکشنبه آخر" نوشته معصومه رامهرمزی خبر داد و گفت: این کتاب به تازگی به زبان انگلیسی ترجمه و روانه بازار نشر شده است. دروازه غربی نیز عنوان کتاب دیگری است که به حماسه مردمی گیلانغرب می پردازد. این کتاب نوشته مجتبی مهدی خانی است.

یادآور می شود به دنبال ملاقات مسئولین بیناد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و دست اندرکاران ستاد مرکزی راهیان نور کشور با مقام معظم رهبری در تاریخ 26/12/1392 معظم له در خلال فرمایشات خود با اشاره به اهمیت "زیارت با معرفت مناطق عملیاتی" فرمودند: "برای هر یک از مناطق مهم، شناسنامه درست کنید، یک شناسنامه منطقی، نه کتاب مفصل".

در همین راستا و دراجرای اوامر فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنهای، سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس با همکاری ستاد مرکزی راهیان نور و حمایت وزارت ارشاداسلامی اقدام به تهیه مجموعه کتابهایی تحت عنوان "قطعهای از آسمان" با محوریت تشریح و معرفی مناطق مختلف عملیاتی هشت سال دفاع مقدس کرده است.

انتشارات صریر در راهرو 18، غرفه 20 قرار دارد.

خاطر نشان می سازد، بیست و هشتمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران از 16 تا 26 اردیبهشت ماه 1394 در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار میشود.

انتهای پیام/م.م

نظر شما
پربیننده ها