بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران-39

"نامزد خوشگل من" در نمایشگاه کتاب خوش درخشید

شکراللهی گفت: موسسه فرهنگی سرلشکر شهید حاج احمد کاظمی با بیش از 55 عنوان کتاب که 40 عنوان آن کتب چاپ اول این موسسه است در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت کرده است.
کد خبر: ۴۶۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲ - 14May 2015

مجید شکراللهی مسئول غرفه انتشارات موسسه شهید کاظمی در گفتو گو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، با اشاره به حضور این نشر در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی دفاع مقدس اظهار کرد: این نشر با کتاب هایی چون "نامزد خوشگل من" به  نویسندگی حمید داودآبادی، "اخراجی ها" شامل زندگی زندگینامه سردار شهید حاج احمد علافی به قلم غلامرضا قلی زاده و موسی غیور در این نمایشگاه حضور پیدا کرده است. همچنین این کتابها در چند روز اخیر از استقبال خوبی نیز برخوردار بوده است.

وی افزود: از دیگر کتبی که مخاطبان از آنها استقبال کردند می توان به کتاب "ما مفتخریم به این دشمنی" اشاره کرد که به صحبت های مقام معظم رهبری در مورد دشمن شناسی می پردازد.

"زندگی به سبک جهادی" از دیگر کتابهایی بود که وی به آن اشاره کرد و گفت: این کتاب به کوشش حجت الاسلام محمد تاجیک رستمی در 6 فصل(کلیات جهاد و فرهنگ جهادی – تولید علم وفرهنگ جهادیحوزه علمیه و فرهنگ جهادی – دانشگاه و فرهنگ جهادی – زنان و فرهنگ جهادیاقتصاد و فرهنگ جهادی) در 320صفحه رقعی منتشر شده است.

خاطر نشان می سازد، بیست و هشتمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران از 16 تا 26 اردیبهشت ماه 1394 در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار میشود.

انتهای پیام/م.م

نظر شما
پربیننده ها