جلسه کمیته فرهنگی ستاد بزرگداشت سوم خرداد در شهرستان نور تشکیل شد

جلسه کمیته فرهنگی سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور اعضای کمیته فرهنگی در اداره فرهنگ و ‏ارشاد اسلامی شهرستان نور برگزار شد.‏
کد خبر: ۴۶۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹ - 17May 2015

جلسه کمیته فرهنگی ستاد بزرگداشت سوم خرداد در شهرستان نور تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، محمد محمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نور به عنوان مسئول فرهنگی و تبلیغات ستاد بزرگداشت سوم خرداد با اشاره به عظمت تلاش و پیروزی رزمندگان اسلام در سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: به فرموده حضرت امام راحل (ره) که خرمشهر را خدا آزاد کرد، توفیق به دست آمده یک موهبت الهی بود.

وی ضمن یادآوری به اعضای کمیته فرهنگی در خصوص برگزاری برنامه های فاخر در روز سوم خرداد افزود: با یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی برنامه های غبار روبی مزار شهدا و دیدار از خانواده های معظم شهدا را در برنامه های این روز باید در نظر گرفت، زیرا ما مدیون فداکاری ها، دلاوری و صبر آن ها هستیم.

مسئول کمیته فرهنگی ستاد بزرگداشت سوم خرداد شهرستان نور از اعضای کمیته فرهنگی خواست برای سالروز آزادسازی خرمشهر برنامه های فرهنگی و هنری خود را به کمیته اعلام و در خصوص انجام آن همت کنند.

سایر اعضای حاضر در این جلسه نیز با ارائه پیشنهاداتی به توضیح در خصوص برخی از برنامه های پیشنهادی خود پرداختند که این جلسه با مصوباتی نیز همراه بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار