بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران-41

حضور نشر آجا با "پرونده قطور" در نمایشگاه کتاب

مسئول غرفه انتشارات آجا گفت: کتابهای" پرونده قطور" بر اساس زندگی و خاطرات امیر سرتیپ احمد ترکان نوشته طیبه مزینانی، "به سوی قله‌ها "سیر تحولات نیروی هوایی و تبیین نقش رهبری و فرماندهی کل قوا در شکل گیری جهاد و خودکفایی در این نمایشگاه عرضه شده است.
کد خبر: ۴۶۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱ - 15May 2015

حضور نشر آجا با

مرتضی مشاکی مسئول غرفه انتشارات آجا در گفتو گو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، با اشاره به کتابهای عرضه شده این نشر در نمایشگاه اظهار کرد: انتشارات آجا با 126 عنوان کتاب در بیستوهشتمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران شرکت کرده است که از میان کتابهای یاد شده، 16 عنوان مربوط به علوم نظامی، 56 عنوان مربوط به دفاع مقدس، 24 عنوان مربوط به حوزههای فرهنگی، اجتماعی و 30 عنوان نیز مربوط به گروه کودک و نوجوان است.

 وی افزود: کتابهای" پرونده قطور" بر اساس زندگی و خاطرات امیر سرتیپ احمد ترکان نوشته طیبه مزینانی، "به سوی قلهها "سیر تحولات نیروی هوایی و تبیین نقش رهبری و فرماندهی کل قوا در شکل گیری جهاد و خودکفایی به قلم امیر سرتیپ دوم بازنشسته محمدرضا کارشکی" در این نمایشگاه عرضه شده است.

مشاکی با بیان اینکه "زندگی در بلورهای نمک" بر اساس خاطرات سرتیپ دوم خلبان والی اویسی به قلم لیلا جعفری  منتشر شده است. این اثر داستانی درباره خلبان والی اویسی است که  وی را میتوان مرد نخستینها دانست که فعالیتهای بسیاری را برای اولینبار در کشور و حتی در جهان انجام داد و اکنون هم با توجه به تجربهها و رشته تحصیلی خود در مقطع دکترا، استاد رشته مدیریت دانشگاههای کشور است.

مسئول غرفه انتشارات آجا همچنین به پر فروش های این نشر اشاره کرد و گفت: "پرواز تا بی نهایت، یادنامه سر لشکر شهید بابایی"، "6410، یادنامه سرلشکر آزاده حسین لشکری"، "رقص در گندمزار"، " عبور از چارچوب" از پر فروش های این نشر هستند.

نشر آجا در راهرو 32، غرفه 6 قرار دارد.

خاطر نشان می سازد، بیست و هشتمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران از 16 تا 26 اردیبهشت ماه 1394 در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار میشود.

انتهای پیام/م.م

نظر شما
پربیننده ها