به دلیل مدیریت ساخت بزرگترین سد خاکی کشور؛

«سپاسد» تندیس برنز جایزه بین‌المللی مدیریت پروژه را کسب کرد

گروه تخصصی سپاسد از رده‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) موفق به کسب جایگاه سوم و تندیس برنز در دوازدهمین دوره جایزه بین‌المللی مدیریت پروژه، براساس مدل تعالی پروژه (PEM) شد.
کد خبر: ۴۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۳ - 16October 2013

«سپاسد» تندیس برنز جایزه بین‌المللی مدیریت پروژه را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء(ص)، گروه تخصصی سپاسد از ردههای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) موفق به کسب جایگاه سوم و تندیس برنز در دوازدهمین دوره جایزه بینالمللی مدیریت پروژه، براساس مدل تعالی پروژه (PEM) شد.

پروژه گتوند علیا در سال 1392، پس از ارزیابی توسط ارزیابان بینالمللی از کشورهای آلمان، صربستان، کانادا، یونان و لهستان، در تیرماه سال جاری کاندیدای دریافت جایزه پروژه برتر بین المللی اعلام و در بیست و هفتمین کنفرانس بینالمللی مدیریت پروژه که در تاریخ 09/07/1392 در کشور کرواسی برگزار شد جایزه سطح سوم را دریافت کرد.
 
سد گتوند علیا بلندترین سد خاکی کشور از نوع سنگریزه­ای با هسته رسی به ارتفاع 182 متر  و سازه­های وابسته به همراه نیروگاه برقابی با ظرفیت تولید برق سالانه 4250 گیگا وات، در استان خوزستان و بر روی رودخانه کارون احداث گردیده و گروه سپاسد پیمانکار اصلی این پروژه عظیم است.
 
گروه تخصصی سپاسد با پیادهسازی فرایندهای نوین مدیریت پروژه در مراحل ساخت، توانست به اهداف تعیین شده با کیفیت، زمان و هزینه مطلوب برسد.
 
پروژه گتوند علیا در سال 1391 نیز موفق به دریافت مقام دومی و تندیس سیمین جایزه ملی پروژه برتر شد که این توفیق زمینه­ای مناسب برای کاندید شدن این پروژه در سطح بین المللی شد.
 
قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء(ص) توانسته است با احداث چندین سد و بند انحراف، گامی مهم در مهار منابع آب و مدیریت ذخایر آبی کشور برداشته و آثاری ارزشمند از خود برجای گذارد.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار