سردار امیرمجاهدی:

شهدا مظهر اقتدار ملی هستند

معاون آماد و پشتیبانی سپاه پاسداران، شهدا را مظهر اقتدار ملی برشمرد و گفت: به‌واسطه همین اقتدار ما امروز در معادلات منطقه‌ای تاثیرگذار هستیم.
کد خبر: ۴۶۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶ - 16May 2015

شهدا مظهر اقتدار ملی هستند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمان، سردار محمود امیرمجاهدی معاون آماد و پشتیبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره شهدای مفقودالاثر گلباف و شهید علی خالقی که به تازگی احراز هویت شده است، اظهار داشت: ما هر چه داریم از شهداست و افتخار میکنیم در کشور جمهوری اسلامی به واسطه ایثارگری شهدا امنیت داریم.

وی افزود: گلباف دین خود را به انقلاب ادا کرده و در انقلاب و پس از آن در دفاع مقدس حضوری باشکوه داشته است، و روحیه مجاهدت در مردم گلباف کماکان ادامه دارد.

امیرمجاهدی خاطرنشان کرد: عنایت شهدا همواره در آحاد جامعه ما ساری و جاری است، و امروز هم اگر انقلاب را تهدید کنند از همین گلباف جوانانی با جاننثاری برای دفاع حضور خواهند داشت.

وی همگرایی، اتحاد و یکپارچگی ملی را ازجمله مولفههای اقتدار ملی نام برد و گفت: وجود نیروی مسلح توانمند مولفهی دیگری است که برای کشور امنیت میآفریند.

معاون آماد و پشتیبانی سپاه پاسداران از رزمندگانی که در ابتدای سن تکلیف وارد جبهه شدند و به شهادت رسیدند با عنوان "شبه معصوم" یاد کرد و گفت: شهدا همسنگ پیامبران و شاهدان امت هستند که در آسمانها میدرخشند.

وی با اشاره به این که شهید علی خالقی پیش از این بهعنوان شهید گمنام در مشکینشهر دفن شده بود، اظهار داشت: این شهید در جایی قرار گرفته که احساس تنهایی نخواهد کرد؛ چون مردم آنجا روحیه جهادی دارند.

سردار امیرمجاهدی، شهدا را مظهر اقتدار ملی برشمرد و تصریح کرد: بهواسطه همین اقتدار ما امروز در معادلات منطقهای تاثیرگذار هستیم و در مقابل قدرتهای بزرگ جهانی و آمریکای جهانخوار قرار داریم.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی بر چهار اصل استوار است؛ که مبانی فکری انقلاب، رهبری پیامبرگونه امام خمینی(ره)، حضور مردم در همه صحنهها و مسئولین و نخبگان شاکله این اصول هستند.

وی در پایان گفت: اتفاقات امروز منطقه در واقع جنگ نیابتی دشمنان برای مقابله با انقلاب و نظام اسلامی است، و عایدی آل سعود در جنگ با یمن چیزی جز نفرت بینالمللی برای سعودیها نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها