حاشیه بازدید رهبر معظم انقلاب از غرفه انتشارات صریر به روایت گلعلی بابایی/

احوال‌پرسی حضرت آقا از "حسین بهزاد"/رهبر معظم انقلاب درباره کتاب"حبیب؛ تولدی دیگر" چه گفتند؟

سردار گلعلی بابایی گفت: رهبر معظم انقلاب جویای احوال "حسین بهزاد" شدند که بنده عرض کردم که وی آرزوی دیدار شما را دارد و مقام معظم رهبری نیز فرمودند، خداوند حفظشان کند، ان شالله.
کد خبر: ۴۶۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵ - 17May 2015

احوال‌پرسی حضرت آقا از

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، مقام معظم رهبری در 23 اردیبهشت سال جاری از بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید کردند.

یکی از غرفههایی که ایشان از آن بازدید کردند، غرفه انتشارات صریر وابسته به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس بود.

سردار گلعلی بابایی، رئیس سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس و از نویسندگان حوزه دفاع مقدس در گفتو گو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، با اشاره به بازدید رهبر معظم انقلاب از غرفه نشر صریر اظهار داشت: در بازدید مقام معظم رهبری  ابتدا گزارشی از تدوین جلدهای اول، دوم و سوم (دایرهالمعارف دفاع مقدس)، چاپ کتاب های (شناسنامه مناطق عملیاتی)، (آب هرگز نمی میرد) و...  به معظم له ارائه شد.

وی درهمین خصوص افزود: در این دیدار مقام معظم رهبری به کتاب تازه منتشر شده "حبیب تولدی دیگر" اشاره کردند و فرمودند که این کتاب شما دیروز به دستم رسیده است.

سردار بابایی تصریح کرد: همچنین معظم له نیز جویای احوال "حسین بهزاد" شدند که بنده عرض کردم که وی آرزوی دیدار شما را دارد و مقام معظم رهبری نیز فرمودند، خداوند حفظشان کند، ان شالله.

انتهای پیام/م.م

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار