با صدور پیامی؛

دریادار سیاری سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش را تبریک‌گفت

فرمانده نیروی دریایی ارتش در پیامی سی و پنجمین سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به فرمان امام راحل(ره) را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۸ - 16October 2013

دریادار سیاری سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش را تبریک‌گفت

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، دریادار حبیبالله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش طی پیامی سی و پنجمین سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به فرمان امام راحل(ره) را تبریک گفت که متن پیام به شرح زیر است:

صدور فرمان تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در 35 سال پیش و در بیست و چهارم مهرماه سال 1358، به منظور تقویت ارتش جمهوری اسلامی ایران به ایمان مستحکم و بینش عمیق دینی و سیاسی از برکات مدبرانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی(ره) بود تا با حضور معنوی این سازمان مقدس، ارتش قهرمان، بیش از پیش به زیور دین و بصیرت، مزین گردد و بدین ترتیب بود که ارتش متخصص و شجاع با بازوی ایمان و اخلاص، در طول 8 سال دفاع مقدس و با تمسک به قرآن و آرمانهای الهی، مصداق واقعی جهاد فی سبیل الله و ادامه دهندهٔ راه حسین(ع) شد و لقب زیبا و ماندگار«شجره طیبه» را از مولی و مقتدایش(امام راحل عظیمالشأن) دریافت و به عنوان نشانی پرافتخار بر سینه نصب نمود تا سربلندتر از همیشه با ارتقای آمادگیهای نظامی و معنوی، گوش به فرمان مقام عظمای ولایت و فرماندهی معزز کل قوا از میهن اسلامی حراست نماید.
 
امروزه نیز معظمله با اعتماد کامل به ارتش پاک ج. ا. ا.، ارتش را پایهٔ مستحکم اقتدار و برترین عامل در حفظ امنیت و دژ و بارو و حصن و حصار مطمئن مردم و خط مقدم تحرک بر میشمارند و میفرمایند:«نظامیانِ مدافعِ از امنیت کشور، براى اینکه امنیت را حفظ کنند، جان خود را به میدان آوردهاند؛ مردان حق، سلحشوران، مدافعان ارزشهاى معنوى، حاضرند جان خود را کف دست بگیرند و در این میدان قدم بگذارند؛ این، چیز بزرگى است که با هیچ چیز دیگری قابل مقایسه نیست.»
 
بیشک تلاشهای مخلصانه کارکنان مومن سازمان ارزشمندِ نظامی و مکتبی عقیدتی سیاسی ارتش ج. ا. ا. در راستای تقویت ارزشهای معنوی و تربیت جوانان متدین و مصمم، موجب ارتقای مکتبی ارتش جمهوری اسلامی گردیده و سلاحی بینظیر را در کنار توانمندیهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در مقابله با دشمنان و دنیای کفر و استکبار قرار داده است.
 
ضمن تبریک این روز به همه همرزمان و فعالان عرصهٔ معنوی و ایمانی و سیاسی ارتش، از درگاه خداوند متعال توفیق تداوم خدمت همه خدمتگزاران به این نظام مقدس و حافظان حریم معنوی و پرچمداران فرهنگی و دینی و سیاسی در ارتش ج. ا. ا. و همه سربازان ولایتمدار این شجره طیبه را در شعاع پرمهر و نورانی و عنایات خاصه حضرت ولی عصر(عج) و در پیروی از فرامین فرماندهی معظم کل قوا امام خامنهای(مد ظله العالی) و یاریرساندن به ارتش ج. ا. ا. مسئلت مینمایم.
 
24/7/92
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
دریادار دکتر حبیب الله سیّاری
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار