همسر رئیس جمهور با خانواده شهیدان غفاری دوست و سلطانی در مشهد دیدار کرد

همسر رییس جمهوری اسلامی ایران که به مشهد سفرکرده، با خانواده دو شهید در مشهد دیدار کرد.
کد خبر: ۴۶۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷ - 18May 2015

همسر رئیس جمهور با خانواده شهیدان غفاری دوست و سلطانی در مشهد دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، همسر دکتر روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران به همراه همسر نماینده ولیفقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران و همسران تعدادی از وزرای دولت باهدف تجلیل از مقام مادر، همسر و خواهر شهیدان در منزل خانوادههای شهیدان غفاری دوست و سلطانی در مشهد حضور یافت و با آنها گفتگو کرد.

در این دیدار صمیمانه همسر رئیسجمهور با تجلیل از مادران و همسران شهدا تصریح کرد: اینکه کسی چند شهید داشته باشد اجر زیادی دارد و مقام بالایی است که آدم چند نسبت با شهدا داشته باشد.

سپس «مریم کارگر عزیزی» که مادر، همسر و خواهر شهید و فرزند جانباز است، گفت: وقتی همسرم به جبههها میرفت با او قراری گذاشتم که اگر شهید شد نیمی از اجر شهادتش را به من بدهد و او نیز از من خواست تا نیمی از ایثارگریهایم را به او بدهم.

همسر رئیسجمهوری همچنین در ادامه، به دیدار «خدیجه خاتون فرید باغشاهی» مادر سه شهید رفت و با این خانواده نیز به گفتوگو نشست.

لازم به ذکر است مریم کارگر عزیزی مادر شهید قربانعلی غفاری دوست، همسر شهید محمدعلی غفاری دوست و فرزند جانباز شهید محمد کارگر عزیزی و خواهر دو شهید بانامهای مهدی و حسن کارگر عزیزی است و خدیجه خاتون فرید باغشاهی نیز مادر سه شهید به نامهای صفرعلی، حسن و حسین سلطانی نیز است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار