رئیس جمعیت هلال‌احمر گناباد خبر داد:

کمک ۲۰ میلیون ریالی مادر شهید سالاری در گناباد به مردم یمن

رئیس جمعیت هلال‌احمر گناباد گفت: در راستای کمک به مردم مظلوم یمن، مادر شهید حسین سالاری و خواهر شهید حسین مؤدب، ۲۰ میلیون ریال به مردم مظلوم یمن کمک نقدی کرد.
کد خبر: ۴۶۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷ - 18May 2015

کمک ۲۰ میلیون ریالی مادر شهید سالاری در گناباد به مردم یمن

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاعرسانی ندای گناباد، «سید مسعود هدایتی» رئیس جمعیت هلالاحمر گناباد در گفتگویی با اشاره به اینکه خانواده شهدا، اشاعه دهنده تفکر خدمت به مردم هستند، گفت: امروز که مردم یمن دچار بحران شدهاند، خانواده شهدا مانند دوران دفاع مقدس که فرزندان خود را به دفاع از میهن فرستاند، به رزمندگان اسلام و مردم یمن کمک میکنند.

وی با بیان اینکه تمامی اقلام بارگیری شده در کشتی ارسالی به یمن، کمکهای مردمی بوده است، گفت: برای کمک به مردم یمن اعلام عمومی از سوی سازمان هلالاحمر نشده است و مردم اغلب به شمارههای حسابهایی که از طریق رسانه ملی اعلامشده، وجوهات خود را واریز میکنند.

هدایتی اظهار کرد: به همین علت، از میزان کمک مردم گناباد که از طریق بانکها صورت گرفته، اطلاعی وجود ندارد ولی برخی از مردم وجوهات نقدی خود را به جمعیت هلالاحمر آوردهاند که مبلغ جمعآوریشده از این طریق، ۳۰میلیون ریال بوده است.

«خدیجه مؤدب» خواهر شهید حسین مؤدب و مادر شهید حسین سالاری در خصوص هدف خود از این اقدام خیرخواهانه گفت: مردم یمن، برادران دینی ما محسوب میشوند و کمک کردن به آنها را وظیفه دینی خود دانستم.

همچنین جمعی از مسئولین گنابادی، صبح امروز (پنجشنبه) بهپاس تشکر از این اقدام خیرخواهانه مادر شهید سالاری، با حضور در خانه وی، با اهدای لوح تقدیر از وی تشکر نمودند.

شهید حسین سالاری در یکم آبان ماه ۱۳۴۰ در روستای باغ آسیا متولد و در ۸ اسفند ۱۳۶۲ در عملیات خیبر و در منطقه جزیره مجنون به شهادت رسید.

شهید حسین مؤدب در ۱۳شهریور ۱۳۹۸ در روستای بیلند متولد و در ۹ مرداد ۱۳۶۶ در مکه مکرمه و روز برائت از مشرکین، بر اثر فشار زیاد بر قفسه سینه و شکستن دندهها به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها