ولایتی در بدو ورود به لبنان مطرح کرد

یمن، سوریه و عراق در معرض هجوم گروه‌های افراطی

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: متأسفانه افراطیون در منطقه جنایت می‌کنند و یمن و سوریه و عراق در معرض هجوم گروه‌های افراطی قرار گرفته‌اند و باید مسئولان کشورهای اسلامی که سابقه تشریک مساعی و تعامل با یکدیگر را دارند به تبادل نظر بپردازند.
کد خبر: ۴۶۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷ - 18May 2015

یمن، سوریه و عراق در معرض هجوم گروه‌های افراطی

به گزارش گروه اخبار داخلی " دفاع پرس "، علیاکبر ولایتی دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی به عنوان میهمان ویژه و سخنران اختتامیه گردهمایی جهانی علمای اسلام برای فلسطین وارد لبنان شد.

ولایتی به دعوت مجمع جهانی بازگشت به فلسطین و به عنوان میهمان ویژه و سخنران اختتامیه گردهمایی جهانی علمای اسلام برای فلسطین با استقبال سفیر، مقامات و مسئولان نهادهای ایرانی، جمعی از علما و روحانیون تعدادی از مقامات محلی روز دوشنبه 28 اردیبهشت وارد بیروت شد.

وی در بدو ورود در نشست خبری پیرامون اهداف سفر و شرکت در این کنفرانس گفت: در شرایط امروز و همانگونه که رهبر معظم انقلاب هم تاکید کردند موضوع فلسطین با مظلومیت مضاعف و فراوان مواجه بوده و باید در شرایط فعلی منطقه و جهان تلاش کرد تا توجهات نسبت به این مهم بیش از پیش افزایش یافته و در این کنفرانس پیرامون ابعاد مختلف موضوع بحث و تبادل نظر صورت خواهد پذیرفت، در این کنفرانس در این زمینه و بررسی ابعاد مختلف موضوع سخنرانی داریم.

وی در ادامه به موضوعات منطقه اشاره کرد و افزود: متأسفانه افراطیون در منطقه جنایت میکنند و یمن و سوریه و عراق در معرض هجوم گروه های افراطی قرار گرفتهاند و باید مسئولان کشورهای اسلامی که سابقه تشریک مساعی و تعامل با یکدیگر را دارند به تبادل نظر بپردازند و فرصت حضور در کشور دوست و برادر لبنان و شرکت در این گردهمایی و ملاقات با مسئولان عالی این کشور زمینه این تبادل نظر را فراهم مینماید.

گفتنی است اجلاس مزبور از روز شنبه در بیروت آغاز و در روز دوشنبه با سخنرانی علی اکبر ولایتی به کار خود پایان خواهد داد.

همچنین دبیرکل مجمع بیداری اسلامی با تعدادی از مقامات عالی لبنان دیدار و گفتوگو خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار