رییس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس:

مدیون رشادت و حماسه آفرینی شهدای روحانی و طلبه هستیم

رییس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس تصریح کرد: بی شک همه ما مدیون رشادت و حماسه آفرینی شهدای روحانی و طلبه هستیم.
کد خبر: ۴۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۷ - 17October 2013

مدیون رشادت و حماسه آفرینی شهدای روحانی و طلبه هستیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس از استان قم، سردار دکتر هادی مراد پیری ، صبح امروز در دیدار با آیت الله حسینی بوشهری و در جلسه انعقاد تفاهم نامه همکاری میان این پژوهشگاه و مرکز مدیریت حوزه های علمیه با تاکید بر ضرورت برقراری این تعامل اظهار داشت: یکی از برکات این تفاهم نامه همکاری، ناظر به ارایه و تدریس علوم و معارف دفاع مقدس در حوزه های علمیه و به ویژه در رابطه با طلاب جوان است تا به کمک آنان بتوانیم هرچه بیشتر و بهتر ارزش ها و معنویت دوران دفاع مقدس را تبیین و نشر دهیم.

وی همچنین ضمن تقدیر از تلاش های حجت الاسلام ملک دار ، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه در خصوص امضای این تفاهم نامه گفت: امیدواریم با این کار مهم، زمینه و بستر خوبی برای توسعه و افزایش تعاملات فی مابین ایجاد گردد.

مرادپیری با اشاره به این که روحانیت به نسبت جمعیت خود ، بیشترین شهید را در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب و اسلام کرده است، افزود: ما باید بتوانیم تلاش ها و رشادت های عزیزان روحانی و طلبه در سال های جنگ تحمیلی را برای نسل جوان و نسل های آینده به خوبی به تصویر بکشیم.

وی یادآور شد: بنده از خاطر نمی برم که در عملیات کربلای پنج ، 11 طلبه به قرارگاه ما آمدند و تا روزی که بنده در آن عملیات مجروح شدم 8 تن از این طلاب به شهادت رسیده بودند و واقعاً ما مدیون این رشادت ها و دلیرمردی ها هستیم.

رییس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس در خاتمه از تلاش ها و زحمات آیت الله حسینی بوشهری، مدیر حوزه های علمیه در برقراری این تعامل و امضای تفاهم نامه تشکر کرده و بر لزوم رشد و توسعه این گونه همکاری ها تاکید نمود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار