حاشیه‌نگاری خبرنگار دفاع پرس از بیست‌و‌چهارمین نشست پیشکسوتان جهاد و شهادت؛

اعلام آمادگی پیشکسوتان جهاد و شهادت برای نبردی دیگر/امروز همچون گذشته کنار ولی فقیه ایستاده ایم

دیروز جمع بسیاری از فرماندهان دوران دفاع مقدس در مسجد ولیعصر(عج) گردهم آمدند تا یاد روزهای جبهه و جنگ را گرامی بدارند و بار دیگر با رهبر خود پیمان ببندند.
کد خبر: ۴۷۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴ - 27May 2015

اعلام آمادگی پیشکسوتان جهاد و شهادت برای نبردی دیگر/امروز همچون گذشته کنار ولی فقیه ایستاده ایم

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، دیروز جمع بسیاری از فرماندهان دوران دفاع مقدس در مسجد ولیعصر(عج) گردهم آمدند تا یاد روزهای جبهه و جنگ را گرامی بدارند و بار دیگر با رهبر خود پیمان ببندند.

امیر دریابان "علی شمخانی" دبیر شورای عالی امنیت ملی در ورودی مسجد ولی عصر(عج) تهران که مسجد خوزستانهای مقیم تهران است به میهمانان خوش آمدگویی میگفت. در مراسم دیروز حسین مظفر، امیر حسام الدین هاشمی، سردار مرتضی قربانی، سردار حسین همدانی، سردار غلامپور، سردار فتح الله جعفری، محسن رفیق دوست، حسین علایی، سردار حسین دهقان، سرلشکر حسنی سعدی، سردار سیدمجتبی عبداللهی، سردار نوروزی، سردار احمدی مقدم، سردار زاده کمند، سردار امین شریعتی، سردار حزنی، اردستانی، سردار محمدنبی رودکی، روح الامینی، حجت الاسلام علوی و جمع دیگری از پیشکسوتان جهاد و شهادت که برای ما ناشناخته بودند، حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم نمایندگانی از ارتش، سپاه، کمیته، جهاد، ژاندارمری و بسیج به بیان خاطره پرداختند.

امیر احمد اسدی، به عنوان نخستین سخنران این مراسم از عملیات بیت المقدس خاطرهای بیان کرد. او ده دقیقه وقت داشت تا خاطره بگوید اما علیرغم اینکه مجری برنامه، دستهای امیر را گرفته بود او همچنان خاطرات خود را بیان میکرد و دوست نداشت خاطرهاش ناقص بماند.

پس از آن نوبت به سردار مرتضی قربانی رسید تا از خاطرات دوران دفاع مقدس و به خصوص عملیات بیت المقدس بگوید. سردار قربانی نیز همچون امیر اسدی بیش از زمان تعیین شده به ذکر خاطره پرداخت. امیر شمخانی که در انتهای مجلس به میهمانان خیر مقدم میگفت، به مجری اشاره کرد و به شوخی گفت: "به مرتضی بگید بسه."

سومین خاطره گو سردار سیدمجتبی عبداللهی فرمانده لشکر روح الله در دوران دفاع مقدس گفت: ما کمیتهایها عادت داریم کمتر حرف بزنیم و بیشتر عمل کنیم.

او همچنین قصد بیان درد و دلی داشت که گفت بعدها در این باره سخن خواهم گفت.

با آغاز صحبتهای سرلشکر رضایی فرمانده سپاه در دوران دفاع مقدس، فضای جلسه تغیر کرد. سردار زاده کمند معاون هماهنگ کننده ناجا بر روی صندلی کناری من نشسته بود. در خلال صحبتهای سرلشکر رضایی که خبر مینوشتم، جوهر خودکارم تمام داشت. خودکار دیگری هم به همراه نداشتم. سردار از داخل جیب شلوارش خودکاری بیرون آورد و گفت بفرمایید.

پایان مجلس وقتی خواستم خودکار را به سردار پس بدهم، گفت: "پیش خودت باشد، شاید لازمت شود." به هرحال ما هم یک خودکاری که برای خبرنویسی خوب است از سردار هدیه گرفتیم.

پیشکسوتان جهاد و شهادت در جلسه دیروز اعلام کردند که ما برای نبرد دیگری آماده هستیم و امروز همچون گذشته در کنار ولی فقیه ایستادهایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار