ولایتی در نشست عمومی انجمن اسلامی پزشکان:

بخش عمده‌ مشکلات منطقه ناشی از سیاست‌های شوم و تفرقه‌افکنانه غرب است

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل بر ضرورت ایجاد همگرایی و وحدت برای مبارزه با توطئه‌های شوم دشمنان تأکید کرد و گفت: بخش عمده‌ مشکلات منطقه ناشی از سیاست‌های شوم و تفرقه‌افکنانه غرب است.
کد خبر: ۴۷۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹ - 31May 2015

بخش عمده‌ مشکلات منطقه ناشی از سیاست‌های شوم و تفرقه‌افکنانه غرب است

به گزارش گروه اخبار داخلی " دفاع پرس "، نشست عمومی انجمن اسلامی پزشکان ایران با حضور پیشکسوتان، اساتید برجسته و تعداد زیادی از پزشکان رشتههای مختلف و همچنین پزشکان جوان عضو انجمن در سالن اجتماعات انستیتو پاستور برگزار شد.
 
در این برنامه علیاکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بینالملل و دبیرکل انجمن اسلامی پزشکان ایران و قاضیزاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حضور داشتند و به سخنرانی پرداختند.
 
ولایتی در این برنامه پیرامون مسایل سیاست خارجی و موضوعات مرتبط در حوزه داخلی و خارجی به سخنرانی پرداخت و گفت: امروز جهان و منطقه در شرایط حساسی قرار دارد که باید با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) که بهدقت موضوعات را مدیریت میکنند، تلاش کرد تا در برابر این شرایط، اقدامات درست را برنامهریزی و به اجرا درآورد.
 
دبیرکل انجمن اسلامی پزشکان با اشاره به نقشههای شوم برخی کشورهای غربی تصریح کرد: بخش عمدهای از مشکلات این منطقه ناشی از سیاستهای شوم و تفرقهافکنانه کشورهای غربی بوده که متأسفانه با حمایت و پشتیبانی تعدادی از کشورهای خاورمیانه و  آسیایی، فجایع و جنایات غیرقابل توصیفی را در منطقه، آسیا و آفریقا رقم زدهاند که نمونه آن را میتوان در تأسیس، تجهیز و آموزش گروههای افراطی، تکفیری و تروریستی مشاهده کرد که مردم مظلوم و بیدفاع را به خاک و خون کشیدهاند.
 
وی در همین ارتباط و در تشریح وضعیت محور مقاومت در منطقه افزود: حتماً با مقاومت و ایستادگی در برابر این توطئهها اجازه نخواهیم داد که نقشههای شوم دشمنان تحقق یابد و ضروری است تا کشورهای بهویژه غرب آسیا در مسیر همافزایی و همگرایی هرچه بیشتر برای مقابله و مبارزه با این هجمهها و توطئهها و استکبار جهانی گام بردارند و جمهوری اسلامی ایران در این جهت با مقاومت و حمایت از مردم مظلوم، در برابر این اقدامات ایستادگی خواهد کرد.
 
مشاور مقام معظم رهبری در ادامه به ارائه گزارشی از سفر به لبنان و سوریه و همچنین رساندن پیام مظلومیت مردم و ملت سوریه، لبنان، یمن و عراق در اجلاس سیکا در چین پرداخت و تصریح کرد: در این میان  لازم است جامعه پزشکی و پزشکان متعهد کشور با رصد دقیق موضوعات سیاسی در داخل و خارج کشور به هدایت درست افکار عمومی و تلاش برای ایجاد وحدت میان همه دلسوزان بپردازند و در جهت تأمین اهداف و منافع نظام گام بردارند.
  
انتهای پیام/
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار