رحمانی‌فضلی در همایش فرمانداران:

هیچ دستگاه اجرایی نباید دخالتی در انتخابات داشته باشد

وزیر کشور در همایش سراسری فرمانداران گفت: هیچ دستگاه اجرایی و سایر دستگاهایی که از بودجه عمومی استفاده می‌کند، نباید دخالتی در انتخابات داشته باشند.
کد خبر: ۴۷۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸ - 31May 2015

هیچ دستگاه اجرایی نباید دخالتی در انتخابات داشته باشد

به گزارش گروه اخبار داخلی " دفاع پرس "، عبدالرضا رحمانیفضلی وزیر کشور در همایش سراسری فرمانداران کل کشور در سخنانی با بیان این که همه قوانینی که مجلس تصویب میکند به دست فرمانداران و با هماهنگی آنها در اقصینقاط کشور اجرایی می شود، گفت: با توجه به این که انتخابات سیاست داخلی اصلی در کشور محسوب میشود، صحبتهایی که دیروز و امروز مطرح شد، این مسئله را تاکید می کند که  باید مبتنی بر قانون عمل کنیم و هیچ دستگاه اجرایی و سایر دستگاهایی که از بودجه عمومی استفاده میکنند، نباید دخالتی در انتخابات داشته باشند، این دستگاهها شامل مجموعههای هیئتوزیران، دستگاههای تابعه آن و سایبر دستگاهها می شود.
 
وی با بیان این که تعامل و همگرایی برای انتخابات باید بین دستگاههای اجرایی کشور تقویت شود اظهار داشت: مشارکت در انتخابات باید به صورت جدی و باشکوه باشد، با توجه به شرایط داخلی که در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت قرار داریم و نیز شرایط منطقهای که با تهدید دشمن مواجه هستیم. باید انتخابات، نمایش قدرت و اقتدار ملی ما باشد و ما آن را با انتخابات نشان دهیم .
 
وزیرکشور با بیان این که باید موضوع سلامت انتخابات نیز مورد دقت توجه قرار گیرد گفت: مجلس شورای اسلامی و نمایندگان و نیز رئیس مجلس از حالا تا زمان اجرای انتخابات به همراه وزارت کشور فرصت زیادی دارند که با تعامل سازنده، مثبت و هماهنگیهایی که خواهیم داشت از ظرفیت مجلس نیز در برگزاری انتخابات سالم و با شکوه بهره مند شویم .
 
انتهای پیام/
 
نظر شما
پربیننده ها