سردار نقدی در همایش ستاد برگزاری نمایش غدیر:

پیام غدیر بشریت را به سوی تکامل رهنمون می سازد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: طبق وصیت پیامبر این حقیقت نورانی باید سینه به سینه منتقل شود تا در تمام عالم پیاده و امامت حق در دنیا حاکم مطلق شود.
کد خبر: ۴۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۸ - 19October 2013

پیام غدیر بشریت را به سوی تکامل رهنمون می سازد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین از طریق ویدئو کنفرانس از طریق سامانه "سمت" بسیج، در همایش مسئولین فرهنگی و مجریان برگزاری نمایش غدیر در سراسر کشور، اظهار داشت: پیاده سازی واقعه غدیر در نقاط مختلف کشور، حرکتی ارزنده، مهم و افتخاری بزرگ و ماندگار برای بسیجیان است که تفضّل صاحب این واقعه میباشد.

سردار نقدی قدرشناسی از اجرای این حرکت را مهم برشمرد و افزود: استمرار این حرکت ضروری است تا صحنه مقدس عید غدیر در تمام شهرهای کشور بازسازی و خطبه آن بازخوانی شود.
 
وی با بیان اینکه این نمایش از وصایای پیامبر اکرم (ص) می باشد، تصریح کرد: طبق وصیت پیامبر این حقیقت نورانی باید سینه به سینه منتقل شود تا در تمام عالم پیاده و امامت حق در دنیا حاکم مطلق شود.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین نمایش غدیر را برای انتقال به نسلهای دیگر ضروری دانست و تاکید کرد: اگر این پیام به دنیا برسد، همه جهان به سمت تکامل حرکت کرده و تمام ظلمهایی که در طول قرنها بر جامعه بشری احاطه پیدا کرده، برطرف میشود.
 
وی وجود سیاهیها در جامعه را از دلایل مهجوریت پیام غدیر عنوان کرد و ادامه داد: نمایش غدیر با هنرمندی تمام و کمترین امکانات برگزار شده و خروجی آن فراتر از امکانات و هزینههای تعلق یافته میباشد؛ بنابراین برگزاری این نمایش در نوع خود یک حماسه است.
 
جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج خاطرنشان کرد: رساندن پیام غدیر به قلب بشریت سبب نورانیت در زندگی بشر شده و حرکت به سوی کمال است؛ بنابراین باید با ظرافتهای خاص انجام شود و مهمترین ظرافت در این کار، انجام مخلصانه آن است؛ زیرا حضرت امیرالمومنین (ع) بعنوان صاحب این کار، با اخلاص ترین فرد میباشد.
 
سردار نقدی بیان کرد: تازمانی که این حرکت برای آن حضرت باشد، رشد پیدا کرده و به هدف و مقصد نزدیکتر میشود.
 
وی در پایان سخنان خود عنوان کرد: ان شاء الله همانطور که مردم در نیویورک در روز "حسین" در ایام محرم به خیابانها آمده و عزاداری میکنند، روزی فرا میرسد که نمایش غدیر در مکه مکرمه، مدینه منوره و در همان مکان غدیر خم و در ابعاد واقعی بازسازی شود.
 
یادآور میشود؛ پیش از سخنان سردار نقدی، سردار سلیمانی مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج ضمن ارائه گزارشی از برگزاری این همایش، گفت: امسال نمایش بازسازی واقعه غدیر برای چهارمین سال متوالی در 122 نقطه از کشور برگزار خواهد شد.
نظر شما
پربیننده ها