حجت الاسلام والمسلمین صدیقی در قم:

امّتی که امام زمان(عج) دارد نیازی به آمریکا ندارد

امام جمعه موقت تهران گفت: امتی که امام زمان(عج) و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را دارد نیازی به امریکا ندارد.
کد خبر: ۴۷۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷ - 03June 2015

امّتی که امام زمان(عج) دارد نیازی به آمریکا ندارد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، حجتالاسلام والمسلمین کاظم صدیقی شب گذشته در اجتماع با شکوه مردم که به مناسبت جشن نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران شکل گرفت، تصریح کرد: ما بعد از 36 سال عزت و افتخار، امروز در برابر آمریکا عقبنشینی نمیکنیم، امام راحل و انقلاب اسلامی، آمریکا را در جهان ذلیل و حقیر کردند، و امروز آنها دنبال انتقامجویی و به چالش کشیدن ملت ایران هستند.

صدیقی با اشاره به اینکه کسی که امام زمان(عج) و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را دارد نیاز به امریکا ندارد، افزود: ما وقتی امام زمان(عج) را داریم چرا در برابر آمریکا دست و پا میزنیم؟ ما نهتنها باید از آمریکا و اسرائیل، بلکه باید از دست داخلیها بنالیم؛ اگر داخلیها مقاومت کنند به قول امام راحل، آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند.

امام جمعه موقت تهران گفت: هر بذری که رشد میکند و هر درختی که میوه میدهد همه به اذن امام زمان(عج) است، امام عصر ما وارث انبیاء و اولیای الهی و عصاره وجودی همه آنهاست؛ همانگونه که حضرت یوسف برای عزیز مصر شدن، زندان و چاه را تحمل کرد، امروز امام زمان(عج) ما نیز در زندان غیبت است، و خون جگر می خورد.

وی تصریح کرد: اگر دست امام زمان(عج) ما بسته نبود اجازه نمیدادند شیعیان عراق و یمن مظلومانه به دست ستمگران و آمریکا به شهادت برسند، و اجازه نمیدادند ملت ما را در مذاکرات هستهای تحقیر کنند، و یا جسارت داشته باشند که بخواهند دانشمندان هستهای ما را بازجویی و مراکز نظامی ما را بازرسی کنند.

صدیقی با بیان اینکه امروز مردم گوش به فرمان نایب امام زمان(عج) بوده و هرگز در برابر دشمنان تن به ذلت نمیدهند، گفت: ما نباید نگاهمان به بیگانگان باشد؛ اگر ملتی بخواهد مشکلات را حل کند، باید مشکلات را تحمل کند.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا در مذاکرات دنبال ضربه زدن به ملت ایران است، و میخواهد سرعت ما را بگیرد، و عزت ما را درهم بشکند، این کشور در طول تاریخ امتحان بسیار بدی را پس داده، و هرگز قابل اعتماد نیست؛ بنابراین ما باید هوشیار باشیم.

مراسم احیاء شب نیمه شعبان با حضور نزدیک به دو میلیون زائر در مسجد مقدس جمکران و حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها