امروز صورت می گیرد؛

بازدید فرمانده کل نیروی هوایی روسیه از نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرلشکر ویکتور بوندرف به منظور دیدار با فرمانده نیروی هوایی ارتش و بازدید از بخش‌های مختلف این نیرو در رأس هیأتی نظامی وارد کشور می‌شود.
کد خبر: ۴۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۲ - ۰۶:۵۸ - 20October 2013

بازدید فرمانده کل نیروی هوایی روسیه از نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سرلشکر خلبان «ویکتور بوندرف» فرمانده کل نیروی هوایی فدراسیون روسیه شامگاه شنبه 27 مهرماه به منظور دیدار با فرمانده نیروی هوایی ارتش و بازدید از بخشهای مختلف این نیرو، در رأس هیأتی نظامی از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد کشور خواهد شد.

روابط عمومی نهاجا اعلام کرد: سرلشکر بوندرف که به دعوت رسمی امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش و به منظور همکاری و تعامل در زمینههای نظامی و سامانههای موشکی به ایران سفر خواهد کرد، صبح روز یکشنبه در هتل نهاجا میهمان امیر سرتیپ خلبان شاه صفی بوده و به مذاکره و تبادل نظر خواهند پرداخت.
 
بنابراین گزارش، فرمانده کل نیروی هوایی فدراسیون روسیه از دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری، پایگاه شکاری ترابری شهید لشکری مهرآباد و پایگاه شکاری شهید بابایی اصفهان بازدید خواهد کرد.
 
شایان ذکر است سرلشکر ویکتور بوندرف در ادامه سفر خود دیدارهایی را نیز با فرمانده قرارگاه هوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش و فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهد داشت.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار