امیر اسماعیلی در جمع خبرنگاران:

روسیه به تعهدات خود درباره «اس300» عمل می‌کند/ هماهنگی خوبی با سامانه‌های پدافند هوایی سپاه وجود دارد

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) درباره زمان تحویل سامانه «اس300» گفت: وزارت دفاع در حال پیگیری این موضوع است، و قطعا روسیه هم به تعهد خود عمل می‌کند.
کد خبر: ۴۷۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸ - 05June 2015

روسیه به تعهدات خود درباره «اس300» عمل می‌کند/ هماهنگی خوبی با سامانه‌های پدافند هوایی سپاه وجود دارد

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیاص) در حاشیه مراسم ترحیم سرهنگ ابوالفتح یافتآبادی از فرماندهان پیشین پدافند هوایی که صبح امروز در مسجد جامع شهرک غرب برگزار شد، در جمع خبرنگاران درباره سامانههای موشکی پدافند هوایی، گفت: در راستای اتکای ما به محصولات بومی، اقدامات زیادی در این حوزه صورت گرفته است که در این راستا برای متحرکسازی سامانه «اس 200» و بومیسازی موشکهای آن، ارتقای برد و کشف سامانه مرصاد، لایهپذیری سامانههای ارتفاع کم و انسجام با سامانههای پدافند هوایی سپاه اقدامات خوبی انجام شده؛ به نحوی که اکنون وضعیت شبکه یکپارچه پدافند هوایی بسیار مطلوب است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی در پاسخ به سؤالی در خصوص زمان تحویل سامانه موشکی «اس 300» بیان داشت: سامانههایی که برای تحویل آنها قرارداد داریم را وزارت دفاع پیگیری میکند، و قطعاً کشور متعهد هم به تعهد خود عمل میکند.

وی همچنین در خصوص ویژگیهای مرحوم یافتآبادی نیز عنوان کرد: مرحوم یافتآبادی پیش از انقلاب و زمانی که در تبریز فعالیت میکرد، محبوبیت زیادی در بین مردم داشت و حتی حرفهای خود را شجاعانه به رؤسای بالادستی میزد.

امیر اسماعیلی افزود: مرحوم یافتآبادی بعد از انقلاب به دلیل توانمندی و محبوبیت زیاد بهعنوان اولین فرمانده پدافند هوایی منصوب شد و در خصوص آموزش، ارتقاء و حفظ سازمان تلاش کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار