آغاز جدیدترین فیلم نرگس آبیار با موضوع دفاع مقدس/«نفس» در راه جشنواره فیلم فجر

«نفس» فیلمی اجتماعی با موضوع دفاع مقدس است که تاکنون حضور بازیگرانی نظیر گلاره عباسی، سیامک صفری، پانته‌آ پناهی‌ها و محمدرضا شیرخانلو در آن قطعی شده است.
کد خبر: ۴۷۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹ - 07June 2015

آغاز جدیدترین فیلم نرگس آبیار با موضوع دفاع مقدس/«نفس» در راه جشنواره فیلم فجر

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، هرچند خط اصلی داستان فیلم نرگس آبیار هنوز اعلام نشده و اعلام اخبار جدید در مورد این فیلم به آینده ای نزدیک موکول شده اما طبق اخبار رسیده این فیلم هم همچون «شیار 143» یک اثر اقتباسی است که نرگس آبیار آنرا بر اساس رمانی از خود که همین نام را دارد خواهد ساخت.

«نفس» فیلمی اجتماعی با موضوع  دفاع مقدس است که تاکنون حضور بازیگرانی نظیر مهران احمدی، گلاره عباسی،سیامک صفری، پانتهآ پناهیها و محمدرضا شیرخانلو در آن قطعی شده است. فیلمبرداری فیلم شروع شده است و گروه کار خود را در شهرهای یزد ، شاهرود و تهران انجام خواهند داد. این فیلم اثری است بسیار پر بازیگر و دارای صحنه هایی جدید و بکر که در سینمای دفاع مقدس نمونه آن تاکنون دیده نشده است.

تهیه کنندگی این فیلم نیز همچون دو اثر قبلی آبیار بر عهده ابوذر پورمحمدی و محمدحسین قاسمی است. تهیه کنندگان این اثر سینمایی برای دریافت کمک های مالی به نهادهای دولتی متعددی مراجعه کرده اند اما به دلیل کمبود منابع مالی نتوانسته اند کمک های لازم را دریافت کنند به همین دلیل فیلم «نفس» مانند فیلم اول نرگس آبیار با بودجه بخش خصوصی تولید می شود. 

ساعد نیک ذات (مدیر فیلمبرداری)، عباس رستگارپور(مدیر صدابرداری)، مهرداد میرکیانی(طراح گریم)، اصغر نژادایمانی(طراح صحنه و لباس)، بهزاد هاشمی(مدیر تولید و مجری طرح)،امیر یمینی(مدیر تدارکات) و روزبه سجادی حسینی(دستیار اول کارگردان و برنامهریز) عواملی هستند که حضورشان تاکنون در فیلم قطعی شده است.

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها