چاپ کتاب پژوهش های علمی سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت در بهمن ماه

دبیرکل سومین جشنواره جهانی هنرمقاومت: پژوهش و نظریه پردازی در هر موضوع و رشته هنری، مخاطبان آن حوزه را وسیع تر خواهد کرد.
کد خبر: ۴۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۵ - 20October 2013

چاپ کتاب پژوهش های علمی سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت در بهمن ماه

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حبیب الله صادقی دبیرکل سومین جشنواره جهانی هنرمقاومت با اشاره به اهمیت ویژه علم و دانش واضافه شدن بخش پژوهش های علمی به جشنواره گفت: پژوهش و نظریه پردازی در هر موضوع و رشته هنری، مخاطبان آن حوزه را وسیع ترخواهد کرد و ذهن مخاطبان و عواملی که درگیر آن هنر هستند را به چالش خواهد کشید.

وی افزود: اگر در کنار کار هنری تحقیق و پژوهش و نقد نباشد ان اثر هنری ماندگار نخواهد بود و تاثیر لازم را در جامعه نخواهد داشت . تحقیق و پژوهش در هر رشته هنری به مخاطب این امکان را می دهد که آن رشته هنری را رشمند و آگاهانه مطالعه کند.  

حبیب الله صادقی با بیان این موضوع که برای سومین دوره جشنواره جهانی هنر مقاومت نگارش تعدادی مقاله و تحقیق در دستور کار قرار گرفته است اظهار داشت: طبق برنامه ریزی هایی که شده است این پژوهش ها، مقالات، تحلیل ها و سخنرانی ها همگی جمع آوری و در قالب یک کتاب منتشر خواهد شد. این کتاب حاصل نظریه پردازی هوشیارانه و اندیشمندانه هنرمندان و پژوهشگرانی خواهدبود که در عرصه هنر انقلاب با ما همکاری کردند.

گفتنی است، سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت با ریاست جواد جباری و دبیر کلی حبیب ا... صادقی، آذر ماه امسال به ابتکار بنیاد فرهنگی روایت و انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس در 12 رشته گوناگون شامل نقاشی، طراحی و چاپ دستی، نگارگری، خط-نقاشی، تصویرسازی، پوستر، عکاسی، کاریکاتور، طرحهای حجمی، انیمیشن، هنرهای جدید و مفهومی برگزار میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار