لاله افتخاری:

پرورش 10میلیون حافظ قرآن را با جدیت پیگیری می‌کنیم

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح تحول کتاب های درسی با محوریت قرآن یکی از برنامه‌های فراکسیون قرآن مجلس است که با همکاری آموزش و پرورش اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۴۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۷ - 20October 2013

پرورش 10میلیون حافظ قرآن را با جدیت پیگیری می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، لاله افتخاری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فراکسیون قرآن مجلس با دقت و قدرت طرح پرورش 10 میلیون حافظ قرآن را پیگیری میکند، گفت: این طرح از مطالبات مهم مقام معظم رهبری است که باعث انس و الفت بیشتر جوانان و نوجوانان با آیات الهی میشود.

وی افزود: درراستای تحقق این طرح فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی با کمیسیون آموزش عمومی قرآن کریم که یکی از 4  کمیسیون تخصصی شورای عالی انقلاب فرهنگی است، دیدار داشتند. در این جلسه گزارش فعالیتهای انجام شده در راستای طرح فوق ارایه شد.

نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فراکسیون قرآن و عترت تمامی تلاش خود را می کند تا موانعی که بر سر راه بودجه فعالیتهای قرآنی کشوراست را برطرف کند. طرح تحول کتاب های درسی با محوریت قرآن یکی از برنامههای فراکسیون قرآن مجلس است که با همکاری آموزش و پرورش اجرا خواهد شد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی در مجلس نهم، گفت: طبق قانون متولی اصلی پرورش 10 میلیون حافظ قرآن کریم، آموزش و پرورش است ولی به دلیل اهمیت بسیارزیادی که این مسئله دارد وزارتخانههایی مثل علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این امر دخیل شده اند.

نظر شما
پربیننده ها