روحانی در دیدار جانباز علی‌محمد سعادتی:

استقلال و عظمت کشور مرهون فداکاری‌ها و ایثار جانبازان، شهدا و آزادگان است

رییس جمهوری در دیدار با جانباز علی‌محمد سعادتی و خانواده وی، تصریح کرد: نسل جوان ما باید بدانند برای حفظ استقلال این کشور چه فداکاری‌های بزرگی شده و استقلال و عظمت امروز کشور مرهون فداکاری‌ها و ایثار جانبازان،شهدا و آزادگان است.
کد خبر: ۴۸۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸ - 11June 2015

استقلال و عظمت کشور مرهون فداکاری‌ها و ایثار جانبازان، شهدا و آزادگان است

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی عصر چهارشنبه در ادامه دیدارهای خود با خانواده معظم شهدا و جانبازان، با حضور در منزل علیمحمد سعادتی که از ناحیه چشم جانباز بوده و دچار عوارض شیمیایی نیز هست، ضمن آرزوی سلامتی برای وی و خانوادهاش اظهار داشت: شما چه در دورهای که جهاد و فداکاری کردید و چه بعد از آن در دوره جانبازی با صبر خود، خدمت بزرگی برای انقلاب اسلامی و این سرزمین انجام دادید و نزد خداوند اجر والایی دارید.

رییس جمهوری تصریح کرد: قطعا اگر فداکاریها و ایثارهای شما جانبازان و شهدا و آزادگان سرافراز نبود، امروز خبری از استقلال و عظمت این کشور نبود.

در این دیدار که حسین فریدون دستیار ارشد رییس جمهوری و حجت الاسلام و المسلمین شهیدی معاون رییس جمهوری در امور ایثارگران و رییس بنیاد شهید حضور داشتند، لوح تقدیری به رسم یادبود از سوی دکتر روحانی به این جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس تقدیم شد.

جانباز علیمحمد سعادتی که در کسوت درجه دار ارتش جمهوری اسلامی از آغازین روزهای دفاع مقدس در جبهههای جنگ حضور داشت، در سال 64 و در 23 سالگی و در جریان عملیات پدافندی رزمندگان کشورمان به درجه رفیع جانبازی از ناحیه چشم نائل آمد.

وی پیش از آن تاریخ نیز دو بار سابقه مجروحیت داشته و اکنون مدتی است که مشخص شده دچار عوارض شیمیایی نیز است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها