طی ۲ یادداشت‌ به اتریش و سوئیس؛

نگرانی جدی ایران از امنیت اماکن محل برگزاری مذاکرات اعلام شد

سفارت های ایران در وین و برن طی یادداشت‌های رسمی جداگانه که به وزارتخانه های امور خارجه اتریش و سوئیس ارسال شد، مراتب نگرانی جدی دولت ایران از امنیت اماکن محل برگزاری مذاکرات هسته ای را اعلام کردند.
کد خبر: ۴۸۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱ - 13June 2015

نگرانی جدی ایران از امنیت اماکن محل برگزاری مذاکرات اعلام شد

به گزارش گروه اخبار داخلی " دفاع پرس "، سفارت های جمهوری اسلامی ایران در وین و برن طی یادداشت های رسمی جداگانه ای که به وزارت خانه های امور خارجه اتریش و سوئیس ارسال شد، با اشاره به اخبار منتشر شده اخیر، مراتب نگرانی جدی دولت ایران از امنیت اماکن محل برگزاری مذاکرات هسته ای را به دولتهای مزبور اعلام کرده و خواستار اطلاع از نتایج تحقیقاتی  شد که در این زمینه انجام می شود.

همچنین از وزارت خارجه اتریش خواسته شده است در اسرع وقت هرگونه تدابیر لازم برای تامین امنیت محل مذاکرات، از جمله اتخاذ تدابیر بیشتر حفاظت سایبری را اتخاذ کنند.

 بر اساس این گزارش پیش از این روزنامه وال استریت ژورنال از نفوذ یک ویروس جاوسوسی اسرائیلی به سیستم های الکترونیکی سه هتل محل مذاکرات هسته ای خبر داد.

یک عضو تیم مذاکره کننده هستهای کشورمان پس از اعلام این خبر گفت: مذاکره کنندگان ایران صرف نظر از اخبار منتشر شده اخیر در مورد ویروس رایانه ای، همواره احتمال بالا و ریسک استراق سمع و جاسوسی را در نظر داشته و محتاط بوده اند.

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار