ئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فردوس:

یادواره شهدا، مصداق بارز احیای شهادت و بصیرت دینی است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فردوس گفت: یادواره شهدا، مصداق بارز احیای شهادت و بصیرت دینی است و باعث زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای بزرگوار می شود.
کد خبر: ۴۸۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰ - 15June 2015

یادواره شهدا، مصداق بارز احیای شهادت و بصیرت دینی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از بیرجند، علی صالح پور، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فردوس دریادواره شهدای روستای بیدسکان از توابع شهرستان فردوس خراسان جنوبی با بیان این مطلب، اظهار داشت: اگر امروز رویشهای دفاع مقدس را در نسل های کنونی، مشاهده میکنیم به سبب احیای نام شهیدان، و پرداختن به دفاع مقدس  و همچنین ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت است.

وی با تاکید براینکه باید مبانی فکری و حقوقی دفاع مقدس را بدانیم، تصریح کرد: عده ای قصد دارند میراث جاودانه شهدا در دفاع مقدس را به تاراج ببرند لذا باید مراقب باشیم و هوشمندانه عمل کنیم.

صالح پوربا بیان اینکه یاد وخاطره شهیدان درلحظه لحظه این زمان دلیلی محکم برزنده بودن شهدا است، بیان داشت: تا زمانی که دو عنصر امامت و عشق به اهل بیت از یک طرف و انتظار و شهادت طلبی از سوی دیگردرمیان مردم باشد هیچ گاه معاندین بر مسلمان پیروز نخواهند شد.

شایان ذکر است، بیان خاطرات توسط یکی از جانبازان روستای بیدسکان، مداحی و مرثیه سرایی در وصف شهدا، قرائت دکلمه توسط یکی از فرزندان معظم شهدا و پخش کلیپ از جمله برنامه های این مراسم معنوی نیز بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار