فرمانده سپاه شاهرود:

اعمالمان باعث شود، امروزمان بهتر از دیروز و فردایمان بهتر از امروز باشد

فرمانده سپاه شاهرود گفت: همه ما باید امروزمان بهتر از دیروز و فردایمان بهتر از امروز باشد و الا مغبون و ضرر می‌کنیم.
کد خبر: ۴۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۰ - 25October 2013

اعمالمان باعث شود، امروزمان بهتر از دیروز و فردایمان بهتر از امروز باشد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سرهنگ پاسدار عباس مطهری فرمانده سپاه شاهرود به همراه مدیران و مسئولان قسمتهای مختلف سپاه ناحیه شاهرود با حضور در حوزه مقاومت کارمندی کارگری الحدید از نزدیک روند امور رده تابعه را مورد ارزیابی و بازرسی قرار داد.

عباس مطهری در جلسه جمع بندی این نظارت ستادی در جمع شورای مدیران ناحیه و بسیجیان شورای حوزه کارمندی کارگری الحدید گفت: بسیج لوکوموتیو جامعه اسلامی به سوی تحقق حرکت به سوی جامعه اسلامی است؛ بسیج مقدمه تمدن بزرگ اسلامی است و تک تک بسیجیان این امر مهم را عهدهدار هستند.

وی افزود: بسیج یعنی برآورد کردن نیازهای اساسی جامعه و در این راستا عزم و اراده و توسل و توکل نیز باید همراه باشد، آیا اجرای برنامه در ادارات و کارخانجات ما و دستگاه و مجموع ما را اسلامی و یا اسلامیتر میکند یا نه؟

فرمانده سپاه شاهرود در مورد برنامههای اجرائی پایگاهها تصریح کرد: ما هر کدام دارای هر نوع نقشی که باشیم با هر میزان مسئولیتی که داشته باشیم، میبایست قبل از اجرای هر برنامه یک سئوال اساسی از خودمان بپرسیم.

مطهری خاطرنشان کرد: بدیهی است نوع جوابی که میدهیم، تعیین کننده است و آن سئوال این است که برنامههای که قصد اجرا و اعمال آنرا داریم، چقدر به اسلامیتر شدن ما و مجموعه ما کمک میکند، آیا برنامههای ما مقابله با جنگ نرم و یا خنثیسازی و یا اسلامیتر کردن جامعه هدف هست یا نه.

وی بیان کرد: بدیهی است نوعی پاسخی که میدهیم همان ارزش واقعی کار ما خواهد بود، یعنی کا ر مارا ارزشگذاری و ارزشیابی میکند.

مطهری در پایان گفت: همه ما باید امروزمان بهتر از دیروز و فردایمان بهتر از امروز باشد و الا مغبون و ضرر میکنیم.

نظر شما
پربیننده ها