در سیستان و بلوچستان؛

همایش حبیب دلها برگزار شد

به مناسبت گرامی داشت اولین سالگرد شهادت سردار سرتیپ پاسدار حبیب لک زایی جانشین فرمانده سپاه سلمان همایش حبیب دلها در سیستان و بلوچستان برگزار شد.
کد خبر: ۴۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۷ - 21October 2013

همایش حبیب دلها برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس،  در راستای گرامی داشت نخستین سالگرد شهادت شهید لک زایی اولین همایش حبیب دلها با همکاری سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان با حضور خانواده معظم آن شهید،جمعی از مسئولین استانی،شهرستانی،خواهران وبرادران بسیجی در تالار علامه حلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان زاهدان برگزارشد.
 

 حجت الاسلام والمسلمین جعفری قائم مقام بنیاد فرهنگی مهدویت در کشور در این جلسه با تبریک شهادت سردار رشید اسلام شهید حبیب لک زایی از این شهید به عنوان نمونه بارز یک بسیجی والگویی تمام عیار برای تمامی افراد جامعه اعم از شیعه وسنی نام برد و گفت:شهید لک زایی با ایمان و عمل صالح خود به همگان اثبات کرد که داشتن اراده در کارها انسانها را با کمتریت امکانات و در سخت ترین شرایط پیروز می کند.
 

 وی افزود: سردار شهید لک زایی سیمای کامل سیستان بود که در اوج سختی ها ثابت کرد که بحث مهدویت فقط مختص به شیعه نیست با تفکر واندیشه خود وحدت را در بین افراد جامعه وبه ویؤه در این استان به وجود آورد.


 همچنین معاون سیاسی امنیتی استانداری سیستان و بلوچستان نیز در این همایش با اشاره به خدمات ارزنده وشایسته سردارشهید حبیب لک زایی در سطح استان به ویژه برقراری امنیت ووحدت گفت:این شهید با در طبق اخلاص قرار دادن جان خود بیشتر ساعات شبانه روز را در پی رسیدگی به مشکلات مردم و حل و بررسی آنها بود.
 

 وی افزود:سردار لک زایی فردی مردمی وبی ادعا بود که تمام هم و غمش بر آورده شدن نیازهای مردم در مناطق محروم بود وبا حضور در بین آنها و گوش دادن به درد دلهایشان او را از کار خسته نکرد بلکه بیشتر او را وا می داشت تا در بین مردم باشد و نیازهای آنها را برطرف کند.
 

 وی بیان کرد سردار شهید لک زایی با تفکر بسیجی فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه بسیجی بودن را در بین جوانان و نوجوانان جامعه ارتقاء بخشید و با ایجاد وحدت در بین شیعه وسنی به دشمنان این خطه نشان داد که مردم استان سیستان وبلوچستان با برادری، برابری، انسجام، یکپارچگی در برابر تهدیدات و خنثی سازی دشمنان ایستاده ومقابله می کنند.
 

 حجت الا سلام والمسلمین برهان باقری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان نیز در این همایش گفت: با توجه به آیات و روایات قرآن کریم دوست شناسی و دشمن شناسی مهم ترین شاخصه ایست که در زندگی افراد نقش بسزایی دارد چرا که دین اسلام نظام دین مداری است و بر این اساس مهم باید راه شهداء را ادامه داد و در مسیر شهداء که مسیری الهی است قرار گیریم.
 

 وی از اطاعت خدا و رسول، جهاد در راه خدا، گذشت از مال و جان، را از مهمترین ویژگیهای شهداء به ویژه سردار شهید لک زایی برشمرد .


 گفتنی است در پایان این همایش از جلد چهارم کتاب حبیب دلها و کتاب الگوی تربیت و اخلاص گزیده ای از مجموعه مقاله های نخستین همایش حبیب دلها رونمایی شد.

نظر شما
پربیننده ها