حجت الاسلام کاظم صدیقی در مراسم چهلم شهدای گمنام بوئین زهرا:

گره زدن همه مسائل و مشکلات کشور به تحریم را نادرست است

حجت الاسلام کاظم صدیقی در مراسم چهلم شهدای گمنام بوئین زهرا گره زدن همه مسائل و مشکلات کشور به تحریم را نادرست دانست.
کد خبر: ۴۸۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲ - 19June 2015

گره زدن همه مسائل و مشکلات  کشور به تحریم را نادرست است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قزوین با حضور حجت الاسلام  کاظم صدیقی جمعه موقت تهران و مشاور عالی رییس قوه قضائیه ، آیین چهلمین روز تدفین شهدای  گمنام شهر بوئین زهرا  شب گذشته در مسجد جامع بوئین زهرا برگزار گردید.
 

در این مراسم حجت الاسلام  کاظم صدیقی با بیان اینکه شهداء در نزد پرودگار در بهترین درجات قراردارند اظهارداشت: زبان ما قاصر است که مقام شامخ شهدا را توصیف نماید.

 وی ادامه داد: شهداء زمانی که دل از تعلقات جدا می کنند شاهد  حق می شوند زیرا که شهادت حجاب تعلقات را  کنار می زنند  و به خدا متصل می شوند.

امام جمعه موقت تهران با تاکید بر اینکه  شهداء برای اقامه عدالت و اجرای امر به معروف و نهی از منکر شهید شدند خاطرنشان کرد: کسی که  از شهداء برای بازی های سیاسی و گروهی  استفاده کند مورد تنفر شهداء قرار می گیرد.

مشاور عالی رییس قوه قضائیه  با اشاره به جایگاه رفیع شهداء در بهشت تصریح ساخت:  شهداء زینت بهشت می شوند و در چنین شرایط شهداء ارزو می کنند که دوباره زنده شوند و در راه خداء جهاد کنند و به شهادت برسند.

این مقام مسئول افزود: یکی از اهداف شهداء امنیت بخشی به پایگاه های دینی بوده است.

وی تاکید نمود:  خون شهداء به ما امنیت و قدرت داد و ما  امروز به برکت قدرت شهداء در برابر استکبار در یمن ، سوریه و .. مبارزه می کنیم.

حجت الاسلام  در بخش دیگری از سخنان خود گره زدن همه مسائل و مشکلات  کشور به تحریم را نادرست دانست و یاداور گردید:  ما نباید خیال کنیم  که ارتباط با امریکا تمامی مشکلات ما را مرتفع می سازد بلکه یقینا ارتباط با امریکا مشکلات ما را بیشتر خواهد نمود

گفتنی است  همزمان با شهادت امام موسی کاظم (ع) و در میان استقبال گسترده مردم پیکر سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس   که 30 ساله، 22 ساله و 17 ساله و در مناطق عملیاتی حاج عمران و جزایر مجنون به در جه رفیع شهادت نائل آمده بودند  در شهر بوئین زهرا تشییع و در بوستان بعثت این شهر تدفین شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها