راهپیمایی روز قدس ۱۹ تیر برگزار می‏‌‏شود

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: با توجه به برنامه تقویمی، راهپیمایی روز قدس امسال روز جمعه ۱۹ تیرماه همزمان با بیست و سوم ماه مبارک رمضان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۸۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲ - 22June 2015

راهپیمایی روز قدس ۱۹ تیر برگزار می‏‌‏شود

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، نصرتالله لطفی معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار داشت: در مقطع حساس کنونی شاهد تشدید ترفندهای شیطانی و توطئههای سردمداران کفر و استکبار جهانی هستیم که سرکردگی این جریان را آمریکای جهانخوار بر عهده دارد.

وی افزود: هدف از این اقدامات نیز تامین امنیت رژیم منحوس اشغالگر قدس شریف و به فراموشی سپردن جنایات ضد بشری این رژیم در سرزمینهای اشغالی است.

معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه در این شرایط، حمایت همه جانبه از مردم ستمدیده و بیدفاع و مظلوم فلسطین به عنوان موضع قطعی و غیرقابل تغییر جمهوری اسلامی تاثیر بسزایی خواهد داشت گفت: این امر همچنان در اولویت نخست برای ملت ایران است که از مظلومان حمایت کنند و با ظالمان دشمن باشند.

وی ادامه داد: تشکیل ستاد برگزاری مراسم راهپیمیای یومالله قدس در نخستین گام و برنامهریزی جامع با مشارکت تمام نهادها و ارگانهای مسئول به منظور برگزاری باشکوه این راهپیمایی در ادامه میتواند نقش مهمی در این حمایت همه جانبه داشته باشد.

لطفی خاطرنشان کرد: بر این اساس و با توجه به برنامه تقویمی، راهپیمایی روز قدس امسال در روز جمعه ۱۹ تیرماه همزمان با بیست و سوم ماه مبارک رمضان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

 

منبع: نسیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار