علی دارابی:

جزئیات جدید از آغاز به کار شبکه تلویزیونی دفاع مقدس

معاون سیمای رسانه ملی گفت: برنامه ها و تولیدات خوبی هم در سیما و هم در نهادهای بیرونی برای این شبکه تلویزیونی تهیه و تدارک دیده شده است.
کد خبر: ۴۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۲ - 24October 2013

جزئیات جدید از آغاز به کار شبکه تلویزیونی دفاع مقدس

علی دارابی معاون سیمای رسانه ملی جمهوری اسلامی ایران در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس از راه اندازی شبکه تلویزیونی دفاع مقدس خبر داد.

دارابی ادامه داد: بر اساس مطالعات صورت گرفته در چند سال اخیر، در راستای توسعه کمی و کیفی شبکه های سیما تصمیم به راه اندازی شبکه ای شد که به طور مشخص به گفتمان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و بیداری اسلامی بپردازد.

وی ادامه داد: راه اندازی این شبکه به معنای این نیست که دیگر شبکه ها از موضوع دفاع مقدس غفلت کنند، بلکه دوشادوش شبکه ی دفاع مقدس حرکت خواهند کرد.

معاون سیمای رسانه ملی با اشاره به فراهم بودن مقدمات کار و انتخاب مدیران مربوطه، تصریح کرد: برنامه ها و تولیدات خوبی هم در سیما و هم در نهادهای بیرونی برای این شبکه های تلویزیونی تهیه و تدارک دیده شده است.

دارابی با بیان اینکه مقدمات فنی کار در این خصوص در حال اجرا می باشد، اذعان داشت: شبکه تلویزیونی دفاع مقدس در چند روز آینده و به طور آزمایشی از تلویزیون جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها