حجت الاسلام شهیدی:

فعالیت‌های کمیسیون پزشکی از دغدغه‌های مورد توجه بنیاد است

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به راه‌های موفقیت در خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگری با وجود مشکلات و سختی‌های بسیار، گفت: یکی از دغدغه‌های مورد توجه ما در بنیاد، فعالیت‌های کمیسیون پزشکی است.
کد خبر: ۴۸۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰ - 29June 2015

فعالیت‌های کمیسیون پزشکی از دغدغه‌های مورد توجه بنیاد است

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، حجتالاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی شهیدی محلاتی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید روز گذشته از مرکز کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران بازدید کرد و در جریان روند فعالیتها و ظرفیتهای این مرکز قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کار در این سازمان و خدمت به جامعهای با حدود 3 میلیون نفر جمعیت بسیار سخت و پر ارزش است، گفت: دشمن در جنگ تحمیلی به قصد از بین بردن و تکه تکه کردن این کشور به ما حمله کرده بود و ما امروز مدیون جامعه ایثارگری هستیم و هر آنچه داریم از آنهاست. ایران امروز با ثباتترین کشور منطقه و پرآوازهترین کشور در دنیاست و تاکنون از نظر فناوری پیشرفتهای بسیاری داشته که همه مدیون شهدا و ایثارگران است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به راههای موفقیت در خدمترسانی به جامعه ایثارگری با وجود مشکلات و سختیهای بسیار، گفت: یکی از دغدغههای مورد توجه ما در بنیاد، فعالیتهای کمیسیون پزشکی است. عزیزانی که به این بخش از بنیاد مراجعه میکنند درصدد استفاده از نهایت امکانات هستند تا از این طریق از بار مشکلات خود بکاهند. خدمت به جامعه ایثارگری، عبادت است و اگر ما بتوانیم لبخندی بر روی لبان یک ایثارگر بنشانیم، کمال لذت از آن ماست؛ پس حوصله داشته باشید و طوری رفتار کنید که وقتی ایثارگری با کولهباری از مشکلات نزد شما میآید، بتوانید کمی از بار مشکلات او را سبکتر کنید.

وی ادامه داد: پیامبر اسلام(ص) در جامعهای خرافی مبعوث شد که هیچ اثری از خداپرستی در آن نبود، ولی با استفاده از برخی ابزار و صفات توانست بر مشکلات غلبه کرده و به رسالت خود ادامه دهد، شما نیز باید برخی از صفات پیامبر(ص) مانند اخلاق، ثبات و استقامت در کار را ابزار خود کرده و به فعالیت ادامه دهید.

حجتالاسلام شهیدی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر رعایت اخلاق خوب در برخورد با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، گفت: با توجه به دینی که بر گردن ما است و همچنین کار سختی که بر عهده داریم، باید با حوصله، صبر و اخلاق خوب کار کنیم. برای ادای حقوق ایثارگران از هیچ خدمتی فروگذار نکنید و با رعایت عدالت در خصوص همه، به این جامعه خدمت کنید. در این مسیر گوش به حرف احدی ندهید، توصیهپذیر نباشید و با تسریع در پیگیری امور، فقط حق را در نظر بگیرید. اگر حقی از حقوق ایثاگران ضایع شود، خداوند ما را نخواهد بخشید، چون آنان با هدفی خاص و با اخلاص به جبهه رفتند و بهترین داراییهای خود را تقدیم کردند.

وی با اشاره به ارائه امکانات از سوی بنیاد در حد توان برای رفع مشکلات ایثارگران در کمیسیون پزشکی، افزود: در استانها متقاضی کمیسیون پزشکی بسیار زیاد است و ما میخواهیم این کار به خوبی انجام شود. شما هم وقت بگذارید تا کمی از این بار کاسته شود. فعالیت با تدبیر، مدیریت و برنامهآفرینی نو با امکانات کم، بسیار ارزشمند است و ما میکوشیم تا در حد توان کمبودها را جبران کنیم، شما نیز با رعایت ضوابط قانونی و آیین نامهای، موارد مورد نیاز را پیشنهاد دهید تا فعالیتهای این مرکز تسریع شود.

در این دیدار عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، غلامرضا طائبی رئیس مرکز کمیسیون پزشکی بنیاد و دیگر اعضای این مرکز نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار