سپاه تهران بزرگ برگزار می کند

تجلیل از مقام شامخ شهید دستواره و جاویدالاثر متوسلیان در یادواره شهدای کربلای یک

سپاه تهران بزرگ به مناسبت فرا رسیدن سالروز عملیات کربلای یک، ضمن برگزاری یادواره شهدای این عملیات، از مقام شامخ شهید سید محمد رضا دستواره و جاوید الاثر احمد متوسلیان نیز تجلیل به عمل می‌آورد.
کد خبر: ۴۹۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶ - 30June 2015

تجلیل از مقام شامخ شهید دستواره و جاویدالاثر متوسلیان در یادواره شهدای کربلای یک

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، در آستانه فرا رسیدن سالروز آزادسازی مهران در عملیات کربلای یک، یادواره شهدای این عملیات و همچنین گرامیداشت سردار شهید سپاه اسلام سید محمد رضا دستواره قائم مقام لشکر 27 محمد رسول الله(ص) جمعه دوازدهم تیر از ساعت 18:30 در حسینیه فاطمه الزهرا(س) با حضور خانواده این عزیزان و با سخنرانی حجت الاسلام مهدی طائب فرمانده قرارگاه عمار برگزار میشود.

این مراسم که با سالروز جاوید الاثری حاج احمد متوسلیان فرمانده دلاور لشکر 27 محمد رسول الله(ص)هم زمان شده، یاد و نام این سردار بی نشان همراه با تجلیل از شهیدان محمد حسین مردی ممقانی مسئول بهداری و علی اصغر صفرخانی فرمانده گردان شهادت این لشکر با شرکت همرزمان و پیشکسوتان جهاد و شهادت و نیز خانواده معزز شهدا گرامی داشته میشود.

پخش نماهنگهای مختلف از شهدا و رزمندگان عملیات کربلای یک و توزیع کتاب سرداران شهید به همت موسسه انتشارات 27 بعثت از جمله برنامههای جنبی این یادواره است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها