دیدار مسئولان بردسکن با خانواده دو شهید عملیات کربلای یک

به مناسبت سالروز عملیات کربلای یک، جمعی از مسئولین شهرستان بردسکن با خانواده شهیدان «حسن دلشاد غلامی» و «حسین عابدین پور» دیدار کردند.
کد خبر: ۴۹۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۷ - 05July 2015

دیدار مسئولان بردسکن با خانواده دو شهید عملیات کربلای یک

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد، محمد براتی فروتقه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بردسکن به همراه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و بخشدار مرکزی با خانواده شهیدان حسن دلشاد غلامی و حسین عابدین پور که در عملیات کربلای یک که به آزادسازی شهر مهران منجر شد به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، دیدار کرد و از مقام شامخ این شهیدان تجلیل نمود.

وی در این دیدار اظهار داشت: تاریخ هرگز دهم تیرماه سال 65 را فراموش نخواهد کرد زیرا در این روز دلاوران صحنه نبرد در یک حمله قهرمانانه در جبهههای جنوب حماسه آفریدند و مهران را از اسارت آزاد کردند.

براتی فروتقه افزود: یا ابوالفضل العباس (ع) رمز آغاز عملیاتی به وسعت دشت پرندگان خونین بالی بود که پروازشان در شب دهم تیرماه 65 مهران را از لوث وجود دشمن بعثی آزاد کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بردسکن خاطرنشان کرد: در این راستا در روز دهم تیرماه سالروز آزادسازی مهران است که در آن رزمندگانی از بردسکن حضور داشتند که امروز افتخار شهادت و جانبازی در راه آزادسازی این شهر را دارند.

شهیدان حسن دلشاد غلامی در دوازدهم دی­ماه 1326 و حسین عابدین­پور در چهارم خرداد ماه 1347 در بردسکن به دنیا آمدند. و هر دو در عملیات کربلای یک به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

لازم به ذکر است شهرستان بردسکن سه شهید و 24 جانباز را در این عملیات افتخارآفرین به میهن اسلامی تقدیم کرده است.

نظر شما
پربیننده ها