فرمانده سپاه ثارالله کرمان:

هیچ قدرتی نمی تواند حرکت دینی و انقلابی مردم ایران را متوقف سازد

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: انقلاب اسلامی ایران، مردمی است و هیچ قدرتی نمی تواند حرکت دینی و انقلابی مردم ایران را متوقف سازد.
کد خبر: ۴۹۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۳ - 07July 2015

هیچ قدرتی نمی تواند حرکت دینی و انقلابی مردم ایران را متوقف سازد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمان؛ سردار روح الله نوری در جلسه شورای پشتیبانی بسیج دانش آموزی استان با اشاره به رصد وضعیت منطقه گفت: هرچه دشمنی ها نسبت به انقلاب اسلامی بیشتر شود انسجام و همدلی مردم و مسوولان بیشتر می شود.

وی با بیان اینکه ملت شجاع ایران مقابل استکبار ایستاده است تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران، مردمی است و هیچ قدرتی نمی تواند حرکت دینی و انقلابی مردم ایران را متوقف سازد.

وی خاطرنشان کرد:در دنیای کنونی همه سران ظلم و ستم در طرف مقابل ایران قرار دارند.همدلی و همزبانی ملت و دولت، انقلاب را به سرمنزل مقصود می رساند و ماموریت سپاه و آموزش و پرورش در تحقق این مهم مشترک است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: اگر ملت به سمت همدلی، همزمانی، انسجام و وحدت برود دلسوزان انقلاب کارشان را به خوبی پیش می برند.

سردار نوری با اشاره به فعالیت اردوهای جهادی در مدارس استان کرمان افزود: بعد از ماه مبارک رمضان با اعزام اردوهای جهادی بر اساس بوم و منطقه جهادگران و انجام کار با کیفیت در مدارس انجام می شود.

وی از اعزام ۱۷ هزار دانش آموز استان کرمان در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ به اردوهای راهیان نور خبر داد و گفت: کیفیت و امنیت اردوهای راهیان نور اولویت اصلی آموزش و پرورش و سپاه است.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان بیان کرد: دو هزار و ۴۰۰ دانش آموز بسیجی استان کرمان در تابستان ۹۴ توانمند سازی می شوند و آموزش می بینند.

وی گفت: آموزش این تعداد از دانش آموزان بعد از ماه مبارک رمضان صورت می گیرد.

جلسه شورای پشتیبانی بسیج دانش آموزی با حضور اعضا در مهمانسرای فرهنگیان آموزش و پرورش استان کرمان برگزار شد.

نظر شما
پربیننده ها