معاون ستاد کل نیروهای مسلح:

جهان امروز بیش از هر چیز به صلح و آرامش نیازمند است

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با بیان این که برگزاری بیست و هشتمین دوره مسابقات کشتی قهرمانی نظامیان جهان (سیزم) زمینه ای برای تحکیم بیش از پیش روابط میان کشورها خواهد بود، گفت: امروز جهان بیش از هر چیزی به روزهای بدون تنش نیازمند است.
کد خبر: ۴۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۷ - 23October 2013

جهان امروز بیش از هر چیز به صلح و آرامش نیازمند است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، امیر سرتیپ محمدحسن باقری روز چهارشنبه در این آیین افتتاحیه این دوره از مسابقات که در ورزشگاه بزرگ آزادی آغاز شد افزود: شعار سیزم "صلح و دوستی از طریق ورزش" است و امیدواریم برگزاری این مسابقات زمینه ساز صلح و دوستی بیش از بیش در بین کشورهای شرکت کننده باشد.

امیر باقری ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان در این دوره مسابقات اظهارداشت: ما در کنار هم جمع شده ایم تا با برگزاری رقابت های سالم به رقابت های جوانمردانه که مهمتر از قهرمانی است، دست یابیم.
 
رییس شورای عالی ورزش ستاد کل نیروهای مسلح اظهار امیدواری کرد که همه شرکت کنندگانی که در این دوره مسابقات و به بهانه سیزم دور هم جمع شده اند، بتوانند شعار صلح را تحقق بخشند.
 
امیر باقری ضمن آرزوی فراهم شدن لحظات خوش برای همه شرکت کنندگان در این مسابقات، از تلاش و کوشش همه مسوولان برگزارکننده این مسابقات قدردانی کرد.
 
بیست و هشتمین دوره مسابقات کشتی قهرمانی نظامیان جهان (سیزم) با حضور نظامیان 17 کشور جهان صبح امروز چهارشنبه در خانه کشتی ورزشگاه بزرگ آزادی گشایش یافت و تا 6 آبان ماه ادامه دارد.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار