امیر سرتیپ کیومرث حیدری:

اقتدار تحسین برانگیز نظام جمهوری اسلامی به یمن وجود رهبری است

جانشین نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم استقبال از کاروان پیاده روی ولایت ارتش گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیای تاریک، نورانی و شعله ور می درخشد و دارای اقتدار تحسین برانگیز است به یمن وجود ولایت و رهبری است.
کد خبر: ۴۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۱ - 23October 2013

اقتدار تحسین برانگیز نظام جمهوری اسلامی به یمن وجود رهبری است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، امیر سرتیپ کیومرث حیدری صبح امروز در مراسم استقبال از کاروان پیاده روی ارتش جمهوری اسلامی ایران که با حضور فرماندهان یگان های قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا و رئیس هیات های ورزشی همگانی استان برگزار شد، ضمن تبریک عید ولایت اظهار داشت: وقتی در نماز از خداوند می خواهیم ما را به راه راست هدایت کند، راه مستقیم و راست همان راه ولایت است و هر کسی که می خواهد در مسیر رستگاری قرار گیرد باید آهسته و پیوسته پشت سر ولایت گام بردارد.

امیرحیدری در ادامه با اشاره به کاروان پیاده روی ولایت ارتش گفت: شما در مسیر ولایت و بخاطر به اثبات رساندن شور و شوق ولایتمداری خود مسیر 2000 کیلومتری حرم احمد بن موسی ( ع) تا حرم امام رضا (ع) را پیاده گام برداشته که ولایتمداری خود و نیروی زمینی ارتش را به منصه ظهور برسانید.

وی در پایان اذعان داشت: شما نمایندگان نیروی زمینی ارتش با این حرکت ولایتمداری خود را ثابت کرده و به دنیا فهماندید که ارتش جمهوری اسلامی ایران، ارتشی ولایی، مکتبی و در رکاب ولایت تا اعتلای کلمه الله است.

نظر شما
پربیننده ها