از سوی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد؛

مراسم جشن ازدواج 45 زوج دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی ارتش

مراسم جشن ازدواج 45 زوج دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی ارتش به مناسبت عید سعید غدیرخم از سوی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر: ۴۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۲ - 23October 2013

مراسم جشن ازدواج 45 زوج دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی ارتش

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، مراسم جشن ازدواج 45 زوج دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی ارتش به همت سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در این دانشگاه برگزار شد.
 
این مراسم به مناسبت سالروز عید سعید غدیرخم و به منظور ترویج فرهنگ ازدواج آسان، پایدار و آگاهانه و ترغیب دانشجویان به این سنت حسنه برگزار شد.
 
در این مراسم فرماندهان و مسئولان ستاد آجا ، اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ارتش و خانوادههای زوجین حضور داشتند.
 
در این مراسم، سرهنگ عبدی معاون نظامی عقیدتی سیاسی دانشگاه علوم پزشکی ارتش گفت: تعداد زوجهای دانشجویی که در این دانشگاه ازدواج کردهاند هرساله افزایش یافته و به ترتیب از تعداد 19 زوج به 25 و 28، 35 و امسال نیز به 45 زوج رسیده است.
 
همچنین، در این مراسم حجتالاسلام و المسلمین توکلی معاونت آموزش سازمان عقدتی سیاسی ارتش اظهار داشت: جوانان عزیزی که ازدواج میکنند باید خانواده همسر خود را مانند خانواده خود بدانند و در کمال محبت به همسر خویش بکوشند.

گفتنی است؛ در این مراسم حجتالاسلام و المسلمین شاهمرادی معاونت فرهنگی داره عقیدتی سیاسی ارتش نیز حضور داشت.
 
در این مراسم، قرار بود حجتالاسلام و المسملین مرتضی مداح مشاور عالی رئیس سازمان عقیدتی_ سیاسی آجا حضور یابد و به سخنرانی بپردازد که به دلیل کسالت وی میسر نشد.
 
همچنین در این مراسم، گروههای هنری مدعو به اجرای برنامه پرداختند و 45 زوج دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی ارتش عکس یادگاری انداختند.
 
شایان ذکر است که اینگونه مراسم در جهت تشویق جوانان به خصوص دانشجویان در راستای سیاستهای فرهنگی سازمان عقیدتی_ سیاسی ارتش صورت میگیرد.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار