صمد قاسمی:

به موفقیت اجرای نمایش نواحی ایمان داریم

مسئول دبیر خانه ستاد بازسازی واقعه غدیر گفت: عید غدیرخم یکی از بزرگترین اعیاد ما شیعیان است و هدف از برگزاری این نمایش به تصویر کشیدن صحیح و با جزئیات این واقعه است و ما به موفقیت اجرای نمایش نواحی ، ایمان داریم.
کد خبر: ۴۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۲ - 23October 2013

به موفقیت اجرای نمایش نواحی ایمان داریم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، صمد قاسمی مسئول دبیر خانه ستاد بازسازی واقعه غدیر با اشاره به اهمیت واقعه غدیر برای شیعیان، اظهار داشت: پیامبر اسلام (ص) تاکید بسیار زیادی به واقعه غدیر داشتند و می فرموند که خداوند در این روز انتصاب حضرت علی (ع) را برای امامت و ولایت از من خواستند.دراین روز خداوند بحث امامت و ولایت را تکمیل کردند ، یعنی کامل شدن دین ما در گرو این واقعه بود.پس رسالت ما این است که مردم را در خصوص این واقعه مهم آگاه کنیم .آنها را از ضلالت و گمراهی بیرون بیاوریم.

وی در ادامه به اقدامات انجام شده توسط دبیرخانه ستاد اشاره کرد و افزود: یکی از مهم ترین اقدامات ما این بوده است که اجرای نمایش تمامی استان ها را به صورت یک پارچه دربیاوریم. تهیه فیلم نامه، توضیحات کامل در خصوص طراحی فضا وحتی صدا گذاری برنامه برای همه نمایش ها از قبل آماده شده وقراراست به صورت یکسان باشد. این دستورالعمل توسط معاونت های فرهنگی به کلیه استان ها و نواحی ابلاغ شده است؛ چون این واقعه یکی از وقایع تاریخی مهم ما شیعیان است و از طریق رسانه های دیداری و مجازی پخش خواهد، کیفیت و محتوای آن برای ما بسیار با اهمیت است. کشور ما برای اولین بار در جهان اسلام این اقدام را انجام داده است.

قاسمی با اشاره به نحوه اطلاع رسانی به مخاطبین بیان کرد: این نمایش قرار است از شبکه های سیما به صورت زنده پخش شود.قبل از آن تیزرهای تبلیغاتی و زیرنویس مردم را از اجرای نمایش و مکان های برگزاری آگاه می کنند، تیزرهای صوتی هم آماده شده که قرار است از طریق رادیو به شنوندگان آگاهی دهد. خدا را شکر که تا به امروز همه اقدامات به خوبی انجام شده است. ما به توانمندی گروه های اجرای نمایش در نواحی ایمان داریم و مطمئن هستیم با اجرای برنامه های خوب در سالهای گذشته و اطلاع رسانی های گسترده، امسال به تعداد مخاطبین اضافه خواهد شد.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار