به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم:

مسابقه بزرگ پیامکی غدیــر برگزار می شود

سازمان بسیج شهرداری تهران در نظر دارد تا به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم مسابقه ای تحت عنوان مسابقه بزرگ پیامکی غدیر را برگزار نماید
کد خبر: ۴۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۶ - 23October 2013

مسابقه بزرگ پیامکی غدیــر برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم سازمان بسیج شهرداری تهران مسابقه ای را تحت عنوان "مسابقه بزرگ پیامکی غدیر" را برگزار می کند که در انتها به نفرات برتر هدایای ارزنده ای اهدا خواهد شد.

علاقه مندان جهت شرکت در مسابقه لازم است که به نکات ذیل توجه نمایند.

مهلت ارسال پاسخ از طریق سامانه پیامک 30007224 از روز چهارشنبه مورخ 24/7/92 الی پنجشنبه 2/8/92 بوده و بدیهی است پیام های ارسالی در غیر زمان اعلام شده مورد قبول نمی باشد.

شرکت کنندگان در مسابقه بایستی پاسخ ها را طبق الگوی زیر ارسال نمایند.

شماره گزینه های پاسخ انتخابی (از 1 تا 4) را به ترتیب شماره سوال مد نظر (از چپ به راست)  ارسال نمایند و اگر برای سوالی پاسخی نیافتند عدد صفر را جایگیزن نمایند. به عنوان مثال الف: 1423214142 (این مدل برای مخاطبینی می باشد که پاسخ تمامی سوالات را داده اند)مثال ب:  1230214323 (این مخاطب پاسخ سوال شماره چهارم "از چپ به راست شمارده ایم" را نداده است.

پاسخ اشتباه نمره منفی ندارند.

هر مخاطب فقط یکبار می تواند پاسخ را ارسال نماید. طبیعی است در صورت ارسال چند مرتبه ای فقط پاسخ اول منظور خواهد بود.

علاقه مندان جهت یافتن پاسخ سوالات می توانند به کتاب هایی که راجع به غدیر نوشته و حوادث آن روز و خطبه غدیر را شرح داده اند مراجعه کنند.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار