سالمی‌نژاد:

انتشار "یادداشت‌هایی برای فردا" تا نمایشگاه ملی دفاع مقدس

مدیر انتشارات نیلوفران گفت: در تلاش هستیم که کتاب "یادداشت هایی برای فردا" به نویسندگی منوچهر مهدی پور را نیز به این نمایشگاه برسانیم.
کد خبر: ۴۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۸ - 24October 2013

انتشار

عبدالرضا سالمی نژاد، مدیر انتشارات نیلوفران در گفت و گو با خبرگزاری دفاع مقدس با اشاره به شرکت در چهارمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس اظهار داشت: در طول یک سال گذشته تا کنون، 15 جلد کتاب در زمینه دفاع مقدس به چاپ رساندیم که علاوه بر آن 15 جلد کتاب نیز تجدید چاپ شد است.

سالمی نژاد گفت: در تلاش هستیم که کتاب  "یادداشت هایی برای فردا" به نویسندگی منوچهر مهدی پور را نیز به این نمایشگاه برسانیم.

وی با اشاره به موضع کتاب افزود: موضوع این کتاب در رابطه با  دست نوشته های شهید "غلامرضا سگوند" از شهدای خوزستان است که در 216 صفحه شامل  دست نوشته و زندگینامه شهید، بخشی از وصیت نامه و بخشی از عکس های این شهید بزرگوار راهی بازار کتاب خواهد شد.

سالمی نژاد در پاسخ به این سوال که "ارزیابیاش از برگزاری نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در سه دوره برگزار شده چیست؟" گفت: در سه دوره گذشته، به دلایلی از این نمایشگاه استقبال خوبی به عمل نیامد؛ چرا که هنوز نمایشگاه های تخصصی جایگاه خود را در کشور ما پیدا نکرده است و دفاع مقدس هم در این بین نتوانسته است مخاطبین خود را جذب کند.

وی مکان و زمان مناسب در برگزاری این نمایشگاه را بسیار مهم عنوان کرد و افزود: سالهای گذشته مکان های مناسبی برای برگزاری این نمایشگاه در نظر گرفته نشده بود و بیشتر در حواشی شهرها بود و امسال بر خلاف سال های گذشته مکان مناسبی انتخاب شده است، اما از لحاظ زمانی مقطع مناسبی نیست و با چند برنامه دیگر همزمان شده است.

عضو مجمع ناشران با اشاره به مطلوب بودن برگزاری این نمایشگاه در شهرستان ها تصریح کرد: با توجه به برگزاری نمایشگاه بین المللی در اردیبهشت و در تهران، من تردید دارم که این نمایشگاه بتواند جایگاه خود را پیدا کند. اما برگزاری این نمایشگاه در استانها حرکتی نو برای آن مراکز و نو آوری به حساب خواهد آمد. معتقد هستم برگزاری چنین نمایشگاهی در شهرستانها موفق تر از تهران خواهد بود.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار