حجت الاسلام والمسلمین صداقت:

غدیر تجلی ولایت الله توسط ولی الله است /اسلام بدون غدیر ابتر است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه گفت: انسان موحد همان گونه که عشق و ارادت به خدا و اولیای خدا دارد، باید نسبت به دشمنان خدا بغض و تبری داشته باشد.
کد خبر: ۴۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۴ - 24October 2013

غدیر تجلی ولایت الله توسط ولی الله است /اسلام بدون غدیر ابتر است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، جشن فرا رسیدن سالروز واقعه سرنوشت ساز غدیر غم با حضور جمعی از کارکنان ستاد نیروی دریایی سپاه در بندرعباس و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین صداقت مسئول نمایندگی ولی فقیه در این نیرو برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین صداقت سخنان خود را با تبیین مشخصه های ایمان به خدا و تشریح واقعه مهم و سرنوشت ساز غدیر خم آغاز کرد و گفت: غدیر تجلی ولایت الله توسط ولی الله است و اسلام بدون غدیر خم، فاقد معنا، ناقص و ابتر است.
 
حجت الاسلام والمسلمین صداقت خاطر نشان کرد: اعتقاد به ولایت در جاده تولی و تبری، از مشخصه های ایمان و در عین حال، شرط دینداری است.

وی افزود: حب و بغض جزو مشخصه های اصلی دین است و دوستی و مودت  نسبت به دوستان خدا و بغض نسبت به شرک و کفر و نمادهای آن، بخش تفکیک ناپذیر دینداری است.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه در ادامه گفت: انسان موحد همان گونه که عشق و ارادت به خدا و اولیای خدا دارد، باید نسبت به دشمنان خدا بغض و تبری داشته باشد.

وی افزود: نمی توان گفت هم به امام حسین علیه السلام باور و عشق می ورزیم و هم یزید را قبول داریم و این دو با هم جمع نمی شوند، به همین دلیل در سیره موحدان آن چه خود را نشان می دهد، جدال بین حق و باطل است.
 
عبدالنبی صداقت اظهار داشت: تا زمانی که آمریکا به عنوان نماد شیطنت در پی استکبارورزی و سلطه جویی و نابودی حق است، نمی توان با او مصالحه و معامله کرد.

وی با این مثال که نمک بالذات شور است و اگر شوری خودش را از دست دهد دیگر نمک نیست، افزود: احراز بازگشت آمریکا از مواضع سلطه جویانه و شیطنت آمیز و در عین حال جنایتکارانه و اثبات پشیمانی سردمداران و سیاستمداران آن از مواضع خصمانه نسبت به نظام جمهوری اسلامی و جبران صدمات و آسیب هایی که طی چند سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون به این نظام وارد کرده اند، شرط ضروری و لازم برای پیگیری محتاطانه مسائل از طریق دیپلماتیک است.
 
صداقت در ادامه به موفقیت مجموعه نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه در کسب رتبه برتر در میان نمایندگی های ولی فقیه در کل سپاه اشاره کرد و گفت: تیم و مجموعه ای که موفق به کسب رتبه برتر می شود، مسئولیتش نسبت با سایر تیم ها سخت تر و سنگین تر است.

وی افزود: همه باید تلاش کنیم تا این دستاورد ارزشمند را نگه داریم و آن را تقویت نماییم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار