پیام تقدیر حسن روحانی از ملت ایران؛

پیروز این انتخابات ملت ایران است

منتخب ملت ایران با صدور پیامی خطاب به مردم گفت: بی‌تردید پیروز این انتخابات شمایید و آگاه و آرام و امیدوار و با اعتقاد به حق و اعتماد به نظام مردم‌سالار دینی، گامی بلند و استوار در راه عزت و منافع ملی برداشتید.
کد خبر: ۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۳ - 15June 2013

پیروز این انتخابات ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام حسن روحانی به عنوان رییسجمهور منتخب مردم در پیام تقدیر خود از ملت ایران که از خبر سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد، از رهبر معظم انقلاب و آحاد مردم ایران برای کمک به خلق حماسه سیاسی قدردانی کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:
 
«بسم الله الرحمن الرحیم
ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم
خدا را شکر میکنم که بار دیگر خورشید عقلانیت و اعتدال را بر ایران تاباند و ندای وحدت و انسجام این ملت را در جهان طنینانداز کرد.
 
ملت سرافراز ایران
حماسه حضور و مشارکت موثر و معنادارتان در انتخابات در راه انجام وظایف دینی و ملی و در پاسخ به ندای رهبری معظم انقلاب بر شما مبارک باد.
 
بیتردید پیروز این انتخابات شمایید و آگاه و آرام و امیدوار و با اعتقاد به حق و اعتماد به نظام مردمسالار دینی، گامی بلند و استوار در راه عزت و منافع ملی و مدیریت بر پایه اعتدال و اصلاح و تدبیر برداشتید.
 
شما نشان دادید که خداوند تغییر و تحول در هیچ ملتی را جز با خواست خود آنان محقق نمیکند. این پیروزی، پیروزی خرد، پیروزی اعتدال، پیروزی رشد و آگاهی و پیروزی تعهد و تدین بر افراط و بداخلاقی است که از هر گوشهی ایران سربلند در همه روستاها و شهرها سر برآورد و ایران و ایرانیان را یک بار دیگر در همه جای جهان سرفراز کرد.
 
این پیروزی افتخارآفرین را به یکایک شما ملت بزرگوار و شریف از مرد و زن، پیر و جوان در داخل و خارج کشور و همه اقوام و پیروان ادیان و مذاهب تبریک و سپاس میگویم.
یاد امام راحل (ره) و شهیدان والامقام انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را گرامی میدارم.
سپاس ویژه این فرزند کوچک حوزه و دانشگاه ارزانی رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید، روحانیت معزز و استادان فرهیخته کشور باد که با درایت و شجاعت روح امید را در مردم دمیدند و بیشک نقش امیدآفرین آیتالله هاشمی رفسنجانی و حجتالاسلام والمسلمین سیدمحمد خاتمی که از چهرههای درخشان نظام در این خیزش خروش بودند شایسته قدرشناسی است.
 
همچنین تلاش همه دستاندرکاران انتخابات در شورای محترم نگهبان، قوای سهگانه نظام، وزارت کشور، ستادهای اجرایی و نظارت و نیروهای نظامی و انتظامی را ارج مینهم و سپاس میگویم.
ملت ایران من به عهدی که با شما مردم بستهام وفادار خواهم بود و با اتکا به دعای خیر و استمرار حضور و حمایت شما تا پایان این راه پرافتخار از پای نخواهم نشست.
 
بیگمان این حضور عزتمند در صحنه سیاسی، پیامآور آرامش و ثبات و امید در عرصه اقتصاد نیز خواهد بود و چشمه خروشان همت کارگران، کشاورزان و کارآفرینان، موج حرکت و برکت را در تولید و اشتغال به راه خواهد انداخت.
اینک در آستانه این مرحله جدید، فرصت تازه پدید آمده است که در صحنه بینالمللی نیز آنان که مردمسالاری و آیین تعامل و گفتوگوی آزاد و حق جویانه را به راستی پاس میدارند با دیدن این حماسه عظیم مردمی با زبان احترام و انصاف و پذیرش حقوق جمهوری اسلامی ایران با این ملت بزرگ سخن بگویند تا پاسخ مناسب نیز بشنوند و با تلاش برای گسترش مناسبات بر پایه منافع متقابل صلح، امنیت و توسعه را در منطقه و جهان اعتلا بخشند.
 
باور کنیم که با همت مردم فصل جدید همدلی آغاز شده است.
 
بار دیگر به توان این ملت شگفتی آفرین ایمان بیاوریم و به مدد همه فرزانگان و شایستگان خدمت به این مردم وفادار را سامانی نو بخشیم.
 
من در این راه دست همه اعتدالگرایان، اصلاحطلبان و اصولگرایان را به گرمی میفشارم و از همه کسانی که این بنده کوچک را شایسته اعتماد خود دانستند درخواست کمک و همکاری در ادامه راه دارم و از دیگر نامزدهای محترم که با حضور و رقابت خویش به خلق حماسه سیاسی و شفافیت دیدگاهها کمک کردند تشکر میکنم و مساعدت آنها را در راه خدمت به ملت انتظار دارم.
 
امیدوارم همه آنان که به دیگر نامزدهای محترم رای دادهاند نیز این بنده را خدمتگزار مخلص خود بدانند زیرا که من خود را پاسدار حقوق همه ملت ایران میدانم و از خدای بزرگ برای دولت تدبیر و امید توفیق خدمت برای ایران عزیز، آرزوی سربلندی و برای ملت ایران بهروزی را خواستارم.
 
موفق و پیروز باشید
 
نظر شما
پربیننده ها