بیانیه اداره کل حفظ آثار استان قزوین به مناسبت سالروز عملیات مرصاد

دست منافقین خائن آلوده به خیانتی است که هیچ گاه از ذهن مردم پاک نخواهد شد

اداره کل حفظ آثار استان قزوین به مناسبت سالروز عملیات مرصاد بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۰۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸ - 27July 2015

دست منافقین خائن آلوده به خیانتی است که هیچ گاه از ذهن مردم پاک نخواهد شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قزوین، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین به مناسبت فرا رسیدن سالروز عملیات مرصاد بیانیه ای صادر کرده که در این بیانیه می خوانیم؛ تاریخ معاصر ایران اسلامی وقایع و روزهای مهمی را به خود دیده است و چشم مردمان ایران مملو از بصیرتی است که از تجربه روزها و آزمون های سخت به دست آمده است. بی شک یکی از فرازهای مهم تاریخ ایران ظهور، گسترش و در نهایت خیانت سازمان مجاهدین خلق ایران است که بررسی و شناخت آن چراغی فراراه آینده مردمان این سرزمین خواهد بود.

در این بیانیه آمده است: سازمان مجاهدین که هدف خود را پس از فرار بنی صدر سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرده بود از خرداد 60 زیر چتر حمایت صدام حسین، قرار گرفت و در حالی که آن کشور با ایران در حال جنگ بود، با انتقال گسترده هواداران و طرفدارانش به عراق و با همکاری و مساعدت ارتش عراق، اقدام به تشکیل بازویی نظامی به نام «ارتش آزادیبخش» نمود و در کنار ارتش عراق در جنگ علیه ایران مشارکت کرد. این نیروی نظامی در طول جنگ تحمیلی، بیش از یکصد عملیات نظامی بر علیه مواضع نیروهای ایرانی شکل داد و به حق مردم نام این سازمان را به «منافقین» تغییر دادند.

در ادامه این بیانیه می خوانیم: پس از اعلام موافقت ایران با قطعنامه 598 پیوند شوم استکبار جهانی با صدام حسین و منافقین منجر به طراحی عملیات «فروغ جاویدان» گردید تاعراق بتواند از موضع طرف پیروز شرایط خود را بر ایران اسلامی تحمیل کند و جنگ را به پایان ببرد.. پس از شکسته شدن خط خودی در منطقه سرپل ذهاب از 3 مرداد 1367 ، نیروهای منافقین بدون آن که با مانعی روبه­رو باشند، سوار بر خودروها به سوی کرمانشاه حرکت کردند و تا تنگه چارزبر پیش آمدند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: اما به مدد نفس مسیحایی حضرت امام خمینی و همت رزمندگان اسلام، «عملیات مرصاد» حمله منافقین را در هم کوبید. در این عملیات که با فرماندهی سپاه پاسداران و با پشتیبانی هوانیروز ارتش اجرا شد، رزمندگان خودی از سه محور چارزبر، قلاجه و جاده اسلام­آباد-پلدختر وارد عمل شدند و در دو مرحله نیروهای ضدانقلاب(منافقین) را که تا تنگه چارزبر پیش آمده بودند سرکوب کردند.

اداره کل حفظ اثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین حماسه این عملیات و یاد شهدای گرانقدر ان علی الخصوص شهید والامقام صیاد شیرازی را گرامی می دارد و آرزوی علو درجات برای همه شهدای گرانقدر این عملیات را از خداوند منان طلب می کند.

در پایان این بیانیه می خوانیم: بی شک دست منافقین خائن آلوده به خیانتی است که هیچ گاه از ذهن و زبان مردم نخواهد رفت. اما دشمنان ایران بدانند که همانند دوران دفاع مقدس با درایت و مدیریت مقام عظمای ولایت همه بحرانها و دشمنی های استکبار به عاملی برای وحدت ملت تبدیل شده و چنین مسایلی نمی تواند به ثبات نظام جمهوری اسلامی ضربه ای بزند.
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار